Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: شهرداری شیراز در ایام هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰ برنامه با موضوع دفاع مقدس برگزار کرده است که کیفیت مطلوبی داشته اند و از سال های گذشته نیز کمیت بالاتری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امشب (پنج شنبه 3 مهر) در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه «هنر مفهومی» و چهارمین سوگواره «هنر و حماسه» در شیراز گفت: انتخاب کوچه «شربتی ها» برای نمایشگاه چیدمان «عاشورایی» اقدام هوشمندانه ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: کوچه «شربتی های» در نزدیکی طاق «امین التجار»، نماد نذر در شیراز است که پخش شربت نذری آن را در کشور معروف کرده است.

معاون فرهنگی شهردار شیراز اضافه کرد: بافت تاریخی شهر شیراز ظرفیت های متعددی برای گردشگری دارد و نمایشگاه «چیدمان عاشورایی» و سوگواره «هنر و حماسه» که برای چهارمین بار در شیراز برگزار می شود در توسعه گردشگری زیارتی، نقش مطلوبی می تواند ایفا کند.

جعفری با اشاره به فضای معنوی ایجاد شده در غرفه های این نمایشگاه بیان کرد: هنرمندان با حضور در این نمایشگاه، فضای معنوی و ارزشمندی ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 30 برنامه با موضوع دفاع مقدس برگزار کرده است که کیفیت مطلوبی داشته اند و از سال های گذشته نیز کمیت بالاتری دارند.

جعفری اضافه کرد: برگزاری برنامه بازآفرینی دوره اعزام نیروهای بسیجی به جبهه های حق علیه باطل که ساعت 19 و 30 روز جمعه 4 مهر از شبکه فارس پخش خواهد شد، مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

وی با تشکر از تمامی ارگان ها و سازمان های شرکت کننده در اجرای مراسم هفته دفاع مقدس گفت: بسیج، سپاه، ارتش، گروه های مردم نهاد و هنرمندان در اجرای این برنامه ها حضور گسترده داشته اند و شهرداری شیراز در حوزه تولید محتوا با محوریت دفاع در طول سال برنامه های مختلفی در نظر دارد.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز عزاداری عزاداری امام حسین ع هفته دفاع مقدس در فارس شهرداری شیراز شیراز شهرداری شیراز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد  امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: در مراسم نیمه شعبان تمام آستان‌های مقدس، نهاد‌های فرهنگی و امنیتی همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه کرامت آماده ایفای نقش در یک حرکت عظیم فرهنگی هستیم، گفت: در دهه کرامت تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا میزبانی شایسته‌ای از زائران کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد همچنین با استقبال از شعار‌های محوری دهه کرامت تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران نیز در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود از این شعار‌های محوری بهره خواهد گرفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: همه این فعالیت‌های فرهنگی باید به سمتی برود که نسل جوان بیشترین بهره را از این برنامه‌ها ببرد و اثر گذاری آن درجامعه کاملا محسوس باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس ظرفیت‌های مادی و معنوی و انسانی که به خدمت گرفته می‌شود باید تلاش کنیم هرسال بیش‌ترین بهره وری را نسبت به سال قبل از این برنامه‌ها داشته باشیم و بیش‌ترین اثرگذاری فرهنگی را شاهد باشیم.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه در اینگونه امور و برنامه‌های فرهنگی باید از نخبگان فرهنگی بهره گرفت تصریح کرد: این برنامه‌ها باید حاصل اتاق‌های فکری باشد که نسبت به حوزه فرهنگ و دین بیش‌ترین اشراف را داشته باشند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در کنار اجرای برنامه‌های مردمی، نهاد‌های فرهنگی باید نقش حمایتی و نظارتی خود را ایفا کنند گفت: در انجام اینگونه امور فرهنگی و مناسبتی همانند ایام عاشورا، فاطمیه و... باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است