Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس نشست کتاب‌خوان روز شنبه ۵ مهرماه در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سجاد عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در نظر دارد باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشست کتاب‌خوان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌زمان با برگزاری سلسله نشست‌های کتاب آنلاین نشست کتاب‌خوان با محوریت هفته دفاع مقدس روز شنبه 5 مهرماه ساعت 11 در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

2 کتاب حوزه دفاع‌مقدس در رشت رونمایی شد‌کتاب «نقطه صفرمرزی» در لرستان رونمایی شدپیشگامی کتابخانه‌های عمومی کشور در گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم با اشاره به اهداف برگزاری نشست کتاب‌خوان هفته دفاع مقدس تصریح کرد: 40 سال از دفاع مقدس  می‌گذرد و جامعه و به‌خصوص نسل جوان باید با رشادت و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان گران‌قدر آشنا شود.

عمرانی گفت: نشست کتاب‌خوان هفته دفاع مقدس با حضور سرکار خانم نظری پورکیایی مشاور وزیر کشور برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از طریق https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/farhangi پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان بهترین فرصت برای معرفی منابع به‌روز و کارآمد در حوزه‌های مختلف علمی و دینی است.

انتهای پیام/452/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی هفته دفاع مقدس نشست کتاب خوان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود