Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس‌سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: قرار است از سوی دولت برای مددجویان عزیز اقدامی انجام شود و آن ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است که ان‌شاالله با اولویت به مددجویانی که کمیته امداد در نظر دارد، تقدیم خواهد شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز پنجشنبه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس‌سازمان برنامه و بودجه کشور به ایلام سفر کرد و مورد استقبال قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام قرار گرفت؛ محمدباقر نوبخت با اشاره به این مهم که طرح‌های عمرانی استان ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسند، گفت: در این سفر تفاهم نامه طرح‌های تولیدی ویژه سال جهش تولید به انجام خواهد رسید که جزئیات آن را در جلسه فردا شورای برنامه ریزی استان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه حضور رئیس کمیته امداد کشور را یک فرصت مغتنم عنوان کرد و افزود: قرار است از سوی دولت برای مددجویان عزیز اقدامی انجام شود و آن ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است که ان‌شاالله با اولویت به مددجویانی که کمیته امداد در نظر دارد تقدیم خواهد شد؛ این ۲ هزار واحد هم ان‌شاالله قبل از پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و کلید آن را تحویل مددجویان خواهیم داد.

به گفته‌ی قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام همچنین در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استانداری و سازمان سازمان برنامه و بودجه کشور به امضا می‌رسد که منشا تحولات بزرگی در توسعه استان خواهد بود.

میزان تسهیلات، اعتبارات و یارانه تسهیلات این تفاهم نامه قابل توجه بوده و قرار است رئیس سازمان برنامه و بودجه فردا در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان آن را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه ۲ هزار واحد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان