Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر نیوزیلند با حجاب در مراسم رونمایی از بنای یاد بود ۵۱ نمازگزاری که در حملات تروریستی به دو مسجد در«کرایست چرچ» جان خود را از دست دادند، شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «اخبار الآن»، «جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزیلند و رهبر حزب کارگر این کشور صبح امروز پنج شنبه (سوم مهر ماه) با حجاب در مراسم رونمایی از بنای یادبود51 نمازگزاری که در حملات تروریستی دو سال گذشته به دو مسجد در شهر «کرایست چرچ» جان خود را از دست داده بودند، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخست وزیر نیوزیلند صبح امروز  در مسجد «نور» حضور یافت و طی سخنانی در این مراسم گفت: در صورت انتخاب مجدد در ریاست جمهوری، قوانین بیشتری را علیه تبلیغات نژادپرستانه و تنفر آمیز وضع خواهد کرد.

 

در این دیدار، «جمال فوده» امام جماعت این مسجد گفت: امروز قلب ما ناراحت است، اما نیوزیلند می تواند مروج صلح در جهان باشد.

 

وی در این دیدار از نخست وزیر دو درخواست کرد و گفت: سالروز این حادثه از خاطر نرود و قوانین مربوط به سخنان تنفر آمیز اصلاح شود، زیرا این مردم دوست ندارند این حادثه فراموش شود.

 

جاسیندا آردرن که مهمان ویژه این مراسم بود از بنای یادبود 15 نمازگزاری که در حملات تروریستی کشته شدند، رونمایی کرد.

 

دو سال گذشته فردی نژادپرست به دو مسجد در شهر «کرایست‌چرچ»  در این کشور حمله کرد که این حمله 51 قربانی گرفت.

 

این دو حمله پس از اقامه نماز جمعه در دو مسجد «نور» و «لینوود» اتفاق افتاد و بر اثر آن در میان کشته ها و زخمی‌ها تعداد زیادی زن و کودک هم وجود داشتند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کرایست چرچ نخست وزیر نیوزیلند کرایست چرچ نخست وزیر دو مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد