Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: طی چند روز اخیر خبرهایی در خصوص واگذاری یک قطعه زمین در روستای بهرام آباد از سوی فرماندار اسلامشهر با اغراض شخصی در فضای مجازی منتشر شد که براساس بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که اصلا زمینی واگذار نشده است و این ادعاهای برخی کاربران صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شکراله حسن بیگی در گفتگویی اظهار کرد: در تاریخ ٢١ آبانماه ١٣٩٧ دو شهروند که یکی از آنان پسر صاحبخانه فرماندار اسلامشهر است از وی درخواست کرده اند که مجوز احداث یک مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو را به آنان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «مرسلپور»، فرماندار اسلامشهر نیز براساس روال قانونی درخواست مورد نظر را برای بررسی به اداره کل راهداری پایانه ها و امور حمل و نقل ارجاع داده است؛ گرچه نظر ایشان با این درخواست به منظور توسعه اشتغال در این شهرستان مثبت بوده اما باز هم از مسئولان خواسته شده است تا موضوع را مورد بررسی قرار دهند. 

وی اضافه کرد: در ادامه این فرد به فرمانداری اسلامشهر مراجعه و از فرماندار درخواست کرده که اگر ممکن است در روستای بهرام آباد به وی یک قطعه زمین بدهند تا آنجا بتواند یک مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک برای خود احداث کند و وی نیز نامه را به دهیاری ارسال کرده است.

«حسن بیگی» با بیان اینکه موضوع واگذاری زمین برای احداث مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک مربوط به یکسال گذشته است، اضافه کرد: دهیار روستای بهرام آباد پس از بررسی متوجه شده است زمینی که مقرر شده بود برای سرمایه گذاری به متقاضی واگذار شود مربوط به ستاد اجرایی امام خمینی(ره) است و فقط مسئولان این ستاد می توانند در مورد این زمین تصمیم گیری کنند و به همین دلیل این موضوع کلا منتفی می شود.

وی ادامه داد: اگرچه یکی از متقاضیان احداث مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو پسر صاحبخانه فرماندار اسلامشهر بوده اما در این خصوص تخلفی صورت نگرفته است. 

وی بیان کرد: از تمام فرمانداران خواسته شده با توجه به شرایط اقتصادی از ظرفیت سرمایه گذاران در شهرستان ها استفاده کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال، اقتصاد شهرستان متحول شود.

وی همچنین از حساسیت مردم و کاربران فضای مجازب نسبت به مسائل و پیگیری آنها توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر واگذاری زمین معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران کاربران فضای مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک فرماندار اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض