Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: مشاغل آسیب‌دیده کرونایی مرتبط با حوزه کشاورزی باید حمایت شوند.

مهرداد غضنفری امروز در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسیر پرداخت تسهیلات در رابطه با جهش تولید، اقتصادمقاومتی و تبصره 18 در معرفی به بانک شفاف است و باید بانک‌های عامل همراهی مناسبی در پرداخت این تسهیلات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم افزود: توافقات لازم در پرداخت وام با بانک‌ها انجام شده است و بانک‌ها باید انتخاب وام را بر عهده متقاضی بگذارند و تدابیری در پرداخت به موقع اندیشیده شود تا سرمایه‌گذار بتواند از تسهیلات به خوبی استفاده کند.

وی تصریح کرد: رویه واحدی برای پرداخت تسهیلات وجود دارد و نباید بانک‌ها در این زمینه کوتاهی کنند، در این زمینه با وجود محدودیت بانک‌ها انتظار می‌رود همراهی لازم را داشته باشند تا پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی به سرانجام برسد.

غضنفری بیان کرد: گاهی مدیران دستگاههای اجرایی و یا بانک‌ها در تحقق وظایف خود، مسائل را پیچیده می‌کنند و این امر راندمان اجرای پروژه‌ها را کند می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: میزان و معیاری برای اجرای پروژه‌ها و مسئولیت متقاضیان و سرمایه‌گذاران و مدیران وجود دارد و این معیار منطقی باید با نگاه کارشناسی تعیین شود، برخی از شرکت‌های خدماتی در تعیین این معیارها، مجوزی را صادر می‌کنند که باید عملیاتی شود.

معاون استاندار قم گفت: در اجرای پروژه‌ای باید میزان مصرف آب مشخص شود تا در تامین آن دچار مشکلاتی نشویم، در ارتباط با برخی از پروژه‌های گردشگری در اقتصاد مقاومتی چند جلسه کارشناسی برگزار و مسائل مختلف بررسی و استعلامات انجام شده است.

وی اظهار داشت: به طور کلی در  روند تحقق این پروژه‌های اقتصادی مراحل خدماتی عبور کرده‌ایم و مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم با هماهنگی لازم بتوانیم بخش زیادی از پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

غضنفری گفت: مشاغل آسیب‌دیده کرونایی مرتبط با حوزه کشاورزی باید حمایت شوند، در این باره پیشنهاداتی ارائه شده تا بتوان بخشی از زیان‌ها را جبران کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس منطقه قم پروژه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند