Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش شامگاه پنجشنبه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع تحلیل شرایط منطقه در حوزه دریا و بررسی دستاوردهای نیروهای دریایی ارتش و سپاه، اظهار داشت: ناوگان نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا را از مبدأ رصد می کنیم و از لحظه ای که طناب‌های خودشان را از اسکله جدا می کنند، رصد می شوند تا تمام مسیر که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با روش های خاصی که امروز به آن مجهز شده است نقطه به نقطه رصد و پایش می شوند تا وارد منطقه اقیانوس هند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این منطقه رصدها با دقت و مراقبت بیشتری انجام می شود، به طور معمول از ده ماه گذشته یگان عمده آمریکایی وارد منطقه خلیج فارس نشده بود که علت آن هم این بود که نگرانی جدی از نزدیک شدن به منطقه داشتند و نگران این هستند که رفتار آنها با تحکم و برخورد جدی نیروهای جمهوری اسلامی ایران مواجه شود.

امیر خانزادی ادامه داد: اینکه در فاصله تقریبا ۶۰۰-۷۰۰ کیلومتری از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران در یک نقطه ایستایی قرار می گیرند، تصورشان این است که دور از دسترس ما ایستاده اند، غافل از اینکه در همان نقطه هم لحظه به لحظه تحت مراقبت ما قرار دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره رزمایش‌های مشترک این نیرو با سایر کشورها، عنوان کرد: رزمایش قفقاز 2020 در جریان است که تعدادی از کشورهای جهان حضور دارند و ما نیز حضور داریم که در بخش دریایی آن در دریای خزر دو ناو موشک انداز ما در آن حضور دارند. برای پایان سال هم در نظر داریم یک رزمایش مشترک دریایی برگزار کنیم.

وی درباره الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش، گفت: آذرماه امسال ناوشکن دنا و ناو مین شکار صبا آماده رونمایی خواهد شد و همچنین اولین ناو بندر جمهوری اسلامی که ۲۴ متر بزرگ‌تر از ناو خارک است و ۷ فروند بالگرد با خود حمل می کند آذرماه رونمایی می شوند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین خانزادی نیروی دریایی ارتش دریادار خانزادی سپاه دریادار حسین خانزادی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد / اولین مأموریت «ناو شهید مهدوی» در نیمکره جنوبی
  • ببینید | شناور سپاه از خط استوا عبور کرد | اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان