Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:27:52 GMT

آخرین مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا 5 مهر ماه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۴۸۱

آخرین مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا 5 مهر ماه

ابوالفضل صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای بیمه قالیبافان اظهار کرد: اکنون قالیبافان گروه سنی 16 تا زیر 50 سال می‌توانند بیمه شوند و بر اساس ضوابط تعیین شده یک سال هزینه بیمه را دولت پرداخت می‌کند.
وی از پایان مهلت ثبت نام متقاضیان تا پنجم مهر ماه خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر از ساعت 8 تا 14 به آدرس خیابان باجک کوچه شماره سه، اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه کارت ملی، شناسنامه، یک قطعه عکس و کارت عضویت از اتحادیه در هنگام ثبت‌نام ضروری است.
رئیس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم با بیان اینکه 13 کارگاه غیر متمرکز و 8 کارگاه متمرکز قالیبافی در استان قم وجود دارد، گفت: 40 هزار نفر قالیباف در استان قم وجود دارد که از این تعداد 6 هزار نفر بیمه تأمین اجتماعی هستند.
وی به مشکلات قالیبافان اشاره کرد و افزود: قالیبافان به دریافت تسهیلات برای خرید مواد اولیه و وام کم‌بهره با درصد پایین نیازمند هستند.
صادقی با اشاره به مزایای بیمه قالیبافان گفت: مستمری پیری، از کارافتادگی کلی در اثر حادثه ناشی از کار، از کارافتادگی کلی غیر ناشی از کار و برخورداری بازماندگان تحت تکفل بیمه شده متوفی از جمله مزایای این بیمه محسوب می‌شود.
انتهای پیام/78003*40

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه قم تولید مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور