Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:25:25 GMT

سرِ شکسته و خونین؛ عامل حذف الدحیل!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۶۰۰

سرِ شکسته و خونین؛ عامل حذف الدحیل!

تیم الدحیل قطر به شکلی عجیب قافیه را باخت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ولید الرکراکی که صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بودند، تنها در یک صورت صدرنشینی را از دست می‌دادند که همان وضعیت، حکم به حذف این تیم نیز می‌داد و اتفاقا رقم خورد تا قهرمان لیگ ستارگان قطر از جام کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حریف الدحیل یعنی التعاون در سه بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس و الشارجه شکست خورده بود و حتی موفق به گلزنی هم نشده بود و به همین خاطر شانس این تیم برای صعود بسیار کم پیش بینی می‌شد اما فوتبال روی عجیب خود را به نماینده قطر نشان داد.

 

 

در این بازی الدحیل ۶۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و موقعیت های بیشتری نیز روی دروازه کاسیو دروازه بان التعاون به وجود آورد اما این کار برزیلی با مقاومتی استثنایی مانع از باز شدن دروازه اش شد و در آبان بازی نیز با نمره فوق العاده ۷.۴ عملکرد نامطلوب بازی قبلی را به فراموشی سپرد.

 

گل پیروزی بخش التعاون را مهاجم استرالیایی این تیم میشل دوک به ثمر رساند که در برابر پرسپولیس نیز تا آستانه گلزنی پیش رفته بود. او که پس از برخورد با مدافعان الدحیل دچار شکستگی از ناحیه سر شده بود، در دقیقه ۸۶ سانتر ارسالی روی دروازه را به شکلی فوق العاده قطع کرد و توپ را به درون دروازه البکری فرستاد.

 


تصویر استثنایی از گلزن بازی التعاون؛ جایی که میشل دوک استرالیایی با سر شکسته و صورت خونین همبازیانش را به جشن پیروزی دعوت می‌کند.

 

بعد از این گل یاران مهدی بن عطیه تلاش زیادی کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا پس از سوت پایان شاگردان پاتریس کارترون خوشحالی کنند.

 

 

البته بعد از این که بازی تمام شد بسیاری از لایپ اسکورها الدحیل را تیم صعود کننده می‌دانستند اما قانون حکم به صعود التعاون داد. هر دو تیم ۹ امتیازی شدند و الدحیل تفاضل بهتری داشت اما به خاطر برد در بازی رودررو نماینده عربستان به مرحله بعدی رفت.

 


یک ناکامی بزرگ برای یاران معز علی؛ الدحیل که همیشه خود را مدعی قهرمانی در آسیا دانسته، فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان را هم با ناکامی ترک می‌کند. آن ها هرگز به نیمه نهایی آسیا هم نرسیده اند.

 

با این نتیجه تعداد نمایندگان عربستان در مرحله بعدی به عدد ۳ رسید اما تقابل التعاون با النصر سبب می‌شود تا دستکم یک نماینده برای دور یک چهارم نهایی حذف شود.

 

 


پاتریس کارترون که الزمالک را رها کرد و و به التعاون آمد، در روزهای اخیر مورد تمسخر مالک این باشگاه مصری قرار گرفت اما حالا با این نتیجه توانایی هایش را ثابت کرده و احتمالا در شغلش باقی خواهد ماند.

 

التعاون الدحیل لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: التعاون الدحیل لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر در حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در شاهین شهر خبر داد. - اخبار استانها -

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون حادثه تصادف مینی‌بوس با لیفان در شهرستان شاهین‌شهر اظهار داشت: مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارشی مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در محدوده اتوبان آزادگان روبه‌روی شهرک گلدیس شهرستان شاهین‌شهر دریافت کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله 5 واحد امدادی اورژانس 115 به محل این حادثه اعزام شدند.

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکانبه فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه 15 نفر شامل 7 نفر مرد و 8 نفر خانم مصدوم شدند و مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

انتهای پیان/170/.

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم