Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هاشم‌زاده روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سال‌ها در کادرفنی تیم ملی بودم اما به خاطر وجود برخی مشکلات تصمیم گرفتم به گیتی پسند بیایم، با داود پرهیزگار(رییس کمیته فوتسال) صحبت کردم و او هم موافقت کرد تا این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از تیم ملی به خاطر مشکلات مالی بوده است یا خیر؟ عنوان کرد: مسائل مالی هم بخشی از مشکلات بود اما در کل خیلی دوست ندارم درباره جزئیات صحبت کنم و برای تیم ملی هم مثل همیشه آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا با محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی مشکل داشته یا خیر؟ تاکید کرد: اصلا و ابدا هیچ مشکلی با ناظم‌الشریعه و فدراسیون نداشتم.

هاشم‌زاده در خصوص حضورش در تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا برای نوع همکاری و شرح وظایف با وحید شمسایی جلسه داشته یا خیر؟ گفت: هنوز به صورت رسمی جلسه‌ای نداشتیم تا ببینیم شرح وظایف ما چیست؟ اما مشکلی از این بابت نیست و قطعا کنار هم برای موفقیت گیتی‌پسند تلاش می‌کنیم.

وی درباره وضعیت سال آینده لیگ برتر فوتسال کشورمان تاکید کرد: هر سال لیگ سخت‌تر می‌شود و امسال چهار، پنج مدعی قهرمانی داریم. چند سال پیش فوتسال راحت‌تر بود اما واقعا هر سال از نظر تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت می‌کند.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: امسال غیر از گیتی‌پسند و مس سونگون، تیم‌های کراپ الوند، فرش آرا، حفاری و سن‌ایچ هم بسیار قدرتمند هستند که این مسئله لیگ را جذاب‌تر می‌کند.

برچسب‌ها محمد هاشم زاده محمد ناظم الشریعه وحید شمسایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد هاشم زاده محمد ناظم الشریعه وحید شمسایی محمد هاشم زاده محمد ناظم الشریعه وحید شمسایی اخبار کنکور ناظم الشریعه گیتی پسند هاشم زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!

گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است. الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود، اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند، اما انتظار می‌رود آن‌ها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • ببینید | کنایه هاشم بیک‌زاده به قیمت دلار در برنامه زنده
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!