Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس ایران با پیروزی برابر شارجه امارات ۱۰ امتیازی شد و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هر پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا ۵۰ هزار دلار پاداش دارد که سرخ‌ها با پیروزی مقابل نماینده امارات و همچنین صعود به مرحله یک هشتم نهایی ۱۵۰ هزار دلار بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پول شاید بتواند بخشی از مطالبات برانکو را تامین کرده و مانع محرومیت پرسپولیس شود.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم رسید و باید در مرحله حذفی با السد دیدار کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الشارجه امارات برانکو الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

لیورپول در این بازی  ۲ گل در نیمه نخست توسط محمد صلاخ و رابرتسون به ثمر رساند و هر دو گل در ابتدای نیمه دوم با ضربه‌های خاکپو و الیوت (با شوتی فوق العاده) به ثمر رسید تا چهار بر صفر پیش بیفتد. تاتنهام که برای باقی ماندن در رقابت با استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم اختیاج مبرم به ۳ امتیاز این مسابقه داشت، بعد از این ۴ گل به خودش آمد، اما فقط توانست ۲ گل را با ضربه‌های ریچارلیسون و سون هیونگ مین جبران کند و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

لیورپول که تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارد، با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار دارد. تاتنهام، اما نتوانست از فرصت شکست امروز استون ویلا مقابل برایتون استفاده کند و با این شکست ۶۰ امتیازی و در رتبه پنجم ماند. تاتنهام با هفت امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا پشت سر این تیم قرار دارد و اگر استون ویلا در یکی از دو دیدار باقی مانده اش پیروز شود، آخرین سهمیه لیگ قهرمانان انگلیس را (بعد از منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول) خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد