Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نرم‌افزار جامع کنگره 3 هزار و 535 شهید استان، در زنجان رونمایی می‌شود، ادامه داد: این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس استان زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز آی‌سی‌تی جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد و افزود: این تفاهم‌نامه با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و ستاد کنگره استان زنجان منعقد شده است.

موسوی با اشاره به اینکه اطلاعات 3 هزار و 535 شهید استان زنجان گردآوری شده است، گفت: همه اطلاعات مربوط به شهدا از جمله زندگینامه، عکس، وصیت‌نامه و عملیات‌های مختلف وی در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فراهم شدن امکان زیارت مجازی در نرم‌افزار خبر داد و گفت: محلی برای دلنوشته‌های مردم از زیارت نیز در این نرم‌افزار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بارگزاری محتوایی نرم‌افزار از سوی مجری طرح جهاد دانشگاهی استان انجام شده است، ادامه داد: پشتیبانی ستاد کنگره و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان نیز در این اقدام همراهی دارند.

موسوی عنوان کرد: رونمایی از فاز نخست نرم‌افزار 3 هزار و 535 شهید استان زنجان در هفته استانی دفاع مقدس از 11 تا 17 بهمن انجام می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس زنجان نرم افزار هزار و 535 شهید استان زنجان دفاع مقدس نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد