Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سناتور مشهور دموکرات به شدت از عدم پایبندی ترامپ به انتقال مسالمت آمیز قدرت پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر انتقاد کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ به خاطر عدم پایبندی برای انتقال مسالمت آمیز و آرام قدرت، گفت: این انتخابات یک رقابت بین ترامپ و دموکراسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش وی افزود: این انتخابات تنها یک رقابت بین دونالد ترامپ و جو بایدن نیست. این یک انتخابات بین دونالد ترامپ و دموکراسی خواهد بود و دموکراسی باید پیروز شود.

سخنگوی کاخ سفید: ترامپ نتایج یک انتخابات منصفانه و آزاد را قبول خواهد کرد

 

سندرز در اظهاراتی در دانشگاه جورج واشنگتن، تاکید کرد: امروز رئیس جمهوری داریم که کمترین احترام را برای قانون اساسی ما و اجرای قانون قائل است. امروز انتقال آرام و مسالمت آمیز قدرت و دموکراسی آمریکایی به گونه ای مورد تهدید قرار گرفته است که پیش از این سابقه نداشته است.

اظهارات سندرز یک روز پس از آن است که ترامپ حاضر نشد درباره انتقال مسالمت آمیز قدرت در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به طور مستقیم اظهارنظر کند.

ترامپ پیش از این در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره انتقال آرام مسالمت آمیز قدرت در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، گفت: هیچ گونه پایبندی و تعهدی برای انتقال آرام قدرت وجود ندارد. باید ببینیم چه می شود، ما می خواهیم از شر آنها خلاص شویم و انتقال قدرت نخواهیم داشت... تداوم قدرت خواهد بود.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ مسالمت آمیز قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون