Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "دونی دویچ" مفسر شبکه ام اس ان که خود نیز یهودی است گفت: یهودیانی که از ترامپ حمایت می‌کنند به تاریخ گذشته خود نگاه نمی‌کنند.

دویچ در ادامه سخنرانی انتخاباتی روز سه شنبه ترامپ در جمع هواداران در پنسیلوانیا را شبیه سخنرانی‌های هیتلر در دهه ۳۰ دانست.

وی تاکید کرد: چه تفاوتی میان ترامپ و هیتلر است؟ من نمی‌گویم هولوکاست اتفاق افتاده است، اما وقتی شما به تاکتیک‌ها نگاه می‌کنید تغییری در آن‌ها رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دویچ خطاب به یهودیان حامی ترامپ گفت: مردم ما که در طول تاریخ تجربه کسب کرده‌اند چگونه جرات می‌کنند از ترامپ حمایت کنند. او یک دیکتاتور است و زمانی که به یک فرد قدرت مطلق بدهید وی می‌تواند دست به هر کاری بزند.

وی خاطر نشان کرد، اگر شما شهروند یهود این کشور (آمریکا) هستید و از ترامپ حمایت می‌کنید تاریخ خود را فراموش کرده و کور هستید.

با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ روز به روز چهره واقعی ترامپ برای نپذیرفتن به شکست احتمالی خود در انتخابات نمایان‌تر می‌شود و هم اکنون انتقال قدرت از ترامپ به بایدن به یک چالش اصلی میان سیاستمداران آمریکایی تبدیل شده است.

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در کاخ سفید در پاسخ به پرسش خبرنگاران که در صورت شکست در انتخابات آیا وی متعهد به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت خواهد شد؟ گفت: باید ببینیم چه پیش می‌آید. صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم (ریاست‌جمهوری من را) خواهیم داشت.

سناتور «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات در سنا در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: این فرد صداقت و درستکاری ندارد. وی لیاقت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

این سناتور ایالت نیویورک گفت: او به آرزوی خود نخواهد رسید و تنها راه این است که رأی‌دهندگان آمریکایی با اختلاف آرای بالا، وی را در روز انتخابات شکست دهند.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ آدولف هیتلر ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ آدولف هیتلر ایالات متحده آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ آدولف هیتلر ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد

به گزارش جام جم آنلاین، این شبکه گزارش داد لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه به عنوان یک کانال دیپلماتیک اصلی بین بن سلمان و دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ظاهر شده است؛ کانالی که تلاش‌هایی را که در دوره ترامپ برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی آغاز شد، افزایش داد.

این شبکه آمریکایی افزود که در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

دو فرد آگاه از این تماس به این شبکه گفتند: «مکالمه دوستانه و بیشتر شامل تبادل نظر و گفت‌وگوهای غیررسمی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.»

یکی از این منابع گفت: «در مقطعی ترامپ آمار و ارقام نظرسنجی‌های خود را اعلام کرد»، در حالی که این ۲ منبع گزارش دادند که «توافق عادی‌سازی روابط حتی یک بار هم در آن تماس مطرح نشد».

این تماس خلاصه شد به اینکه چگونه ترامپ در خصوص دستیابی به توافقی که مقامات آمریکایی، اسرائیلی و سعودی آن را برای دستیابی به «ثبات پایدار در خاورمیانه» حیاتی می‌دانند، «در افق ظاهر می‌شود».

افراد مطلع از این موضوع به سی ان ان گفتند در حالی که رئیس جمهور سابق از مذاکرات مربوط به سازش آگاه است، اما «در این مذاکرات دخالتی ندارد».

این شبکه اشاره کرد نگرانی واقعی در میان برخی از شرکت کنندگان در مذاکرات جاری وجود دارد که «ترامپ ممکن است تلاش کند هر گونه توافقی مربوط به دولت بایدن را خنثی کند، نظیر آنچه در اوایل سال جاری انجام داد و از جمهوری خواهان در کنگره خواست تا از توافقنامه مهاجرتی بین ۲ حزب حمایت نکنند.

افراد نزدیک به ترامپ می‌گویند که رئیس‌جمهور سابق معتقد است که اگر بتواند به کاخ سفید بازگردد، می‌تواند در مورد توافق بهتری با سعودی‌ها مذاکره کند و همچنین به دنبال مشارکت یا کار فعالانه برای خنثی کردن هر نوع توافق عادی سازی روابط در دوران بایدن نیست».

۲ مقام آمریکایی گفتند که تماس ترامپ با محمد بن سلمان «در کاخ سفید به مذاقشان خوش نیامد» اگرچه آنها به صراحت گفتند که هیچ مدرکی دال بر تأثیر آن بر مذاکرات بین نمایندگان بایدن و همتایان سعودی آنها وجود ندارد».

گراهام مقامات بایدن را از آن تماس مطلع کرد و گفت که آنها «درک می‌کنند که چرا او می‌خواهد ترامپ را در جریان قرار دهد».

سناتور گراهام به سی‌ان‌ان گفت که «همه کار انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که توافق در زمان بایدن منعقد می‌شود، تا حدی به این دلیل که معتقد است بایدن شانس بیشتری برای بسیج حمایت دموکرات‌ها در کنگره خواهد داشت».

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ