Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:00:50 GMT

کردستان مهد اصلی رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۷۹۴

کردستان مهد اصلی رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان دفاع مقدس، نقش مردم کردستان در آن دوران را بی‌بدیل توصیف نموده و این استان را مهد اصلی رشادت‌های دفاع مقدس دانست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس سال جاری دلیل دیگری بر اثبات این مدعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم این استان مرزی از همان آغاز انقلاب با لبیک به ندای پیرجماران در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بودند و در دفاع مقدس با نثار خون خود و عزیزانشان از خاک میهن اسلامی دفاع نمودند که تقدیم بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید بومی و ۹ جانباز و همچنین تقدیم حدود ۷۰۰ روحانی شهید با حضور پیشمرگان مسلمان کرد دوشادوش سایر رزمندگان برای دفع دفع دشمن سفاک شاهدی مثال زدنی برای اثبات این ادعاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: کردستان در واقع بیش از سایر مناطق مرزی مورد هجمه و نقشه دشمنان و شیاطین قرار گرفت و استکبار جهانی در کردستان علاوه بر پشتیبانی از عراق برای تحمیل جنگ در راستای ایجاد جنگ داخلی با ترفندهای گوناگون و  حمایت از معاندین وارد صحنه شد.

وی گفت: لیکن جوانان برومند و غیور کردستان با تاسی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب با اتکال به خداوند متعال نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و هم‌اکنون نیز علی‌رغم تمام مشکلات پای نظام خود ایستاده و اجازه کمترین تحرک سوء را به دشمنان نخواهند داد.

حجت‌الاسلام سادات در ادامه گفت: متاسفانه رشادت‌های دلیرمردان کرد و زنان شیردل به ویژه پیشمرگان مسلمان کرد کمتر به تصویر کشیده شده و  از ظرفیت ۳۰۰۰ نقطه یادمانی، کمتر از ۲۰ یادمان آن هم با زیرساخت‌های نامناسب بهره برداری شده است.

وی عنوان کرد: می‌طلبد مسئولان بیش از پیش به این امر توجه نموده و با تقویت زیرساخت‌ها و تبیین جنایات ضدانقلاب و رشادت‌های غیورمردان کرد در قالب تولید مستند و محتوا، نقش برجسته کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش را در دفاع مقدس تبیین نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس کردستان مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد