Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج حوزه شهرداری مشهد و قائم مقام ستاد اربعین شهرداری گفت: محیط‌آرایی سطح شهر مشهدمقدس را در ایام اربعین در دستور کار خواهیم داشت و پیام‌هایی نیز از طریق سامانه‌ها و فضای مجازی دنبال می‌شود و تولیدات فاخری نیز در این حوزه خواهیم داشت.

به گزارش قدس آنلاین، حسین حسامی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مشهد برپا شده؛ بسیج شهرداری مشهدمقدس در برپایی نمایشگاه به عنوان کمیته پشتیبانی و اجرایی انجام وظیفه کرده و از ۳۱ شهریورماه در سالن فردوسی در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع آغازبکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه بسیج شهرداری مشهدمقدس گفت: ۴۰۰ غرفه در نمایشگاه برپا شده و به لحاظ شکلی و محتوایی نیز بازدیدکنندگان از نمایشگاه رضایت داشته‌اند؛ یکی از کارکردهای اصلی نمایشگاه‌های دفاع مقدس انتقال موضوع ایثار و شهادت از نسلی به نسل بعدی است.

حسامی افزود: نوجوانان و جوانان به صورت مستقیم در نمایشگاه پرسش و پاسخ می‌کنند و فرصت بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس بیان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی هرساله با شکوه عجیبی برگزار می‌شود و امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا اتفاقات شکل دیگری می‌گیرد؛ جامعه مذهبی و بسیجی ما در دهه اول محرم پای کار بودند و نشان دادند شیعه، بن‌بست ندارد.

 

حسامی اظهار داشت: قطعا هر آنچه که ستاد ملی کرونا برای اربعین تصمیم بگیرد عمل می‌کنیم و تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما آماده هستیم زیرا عشق امام حسین(ع) ما را دور هم جمع کرده و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اربعین را در مشهد و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم و بجای پیاده‌روی اربعین در مشهد برنامه خواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه ستاد اربعین استان با حضور دستگاه‌های مختلف جلسات مختلفی داشته است و در کمیته مربوطه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده؛ همایش‌ها و نشست‌های علمی را به صورت مجازی داریم و فضاسازی شهر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و وبینارهای اربعین و نمایشگاه‌های عکس اربعین به صورت خاص برپا می‌شود.

حسامی تاکید کرد: محیط‌آرایی سطح شهر مشهدمقدس را در ایام اربعین در دستور کار خواهیم داشت و پیام‌هایی نیز از طریق سامانه‌ها و فضای مجازی دنبال می‌شود و تولیدات فاخری نیز در این حوزه خواهیم داشت و در سطح مشهدمقدس اینها را خواهیم داشت. در ایام اربعین مانند دهه اول محرم برنامه‌های باشکوهی خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تمهیدات شهرداری مشهد ایام اربعین حسینی ایام اربعین شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس