Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی صبح فردا شنبه برگزار می‌شود. 

برای این انتخابات ۶ نامزد تایید صلاحیت شده اند که اسامی آنها به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.

۱- هادی بشیریان
۲- محمد پورکیانی
۳- داود حومنیان شریف آبادی
۴- جواد شهلایی باقری
۵- عبدالمهدی نصیرزاده
۶- جمشید همتی مراد آبادی

این مجمع به منظور شناخت سومین رئیس فدراسیون به ریاست وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

کد خبر 5032424

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر علوم فدراسیون ورزش های دانشگاهی منصور غلامی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از سالها، طلسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکسته شد و این دو تیم بزرگ پایتخت به ترتیب به کنسرسیوم هایی از هلدینگ خلیج فارس و زیرمجموعه هایش و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شدند.

استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید از زیر سایه مالکیت مشترک زیر نظر وزارت ورزش و جوانان خارج می شدند که بالاخره این کار صورت گرفت.

طبق اخبار اعلام شده، فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود تا سرخابی ها در آخرین روزهای ددلاین تعیین شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما واگذار شوند.

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است