Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آئین رسمی بدرقه کاروان تجهیزات ۵۰ باب خانه ورزش روستایی استان اصفهان امروز پنجشنبه سوم مهرماه در جوار قبور پاک شهدا (گلستان شهدای شهرستان اصفهان) با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مهدی اسدی رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان و دیگر مسئولین ورزشی و نظامی استان اصفهان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با بیان اینکه افتخار ما این است که در هر روستا یک مجموعه ورزشی راه‌اندازی کنیم گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز نزدیک به ۱۰۰ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان تاسیس شده است.
وی افزود: امروز نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۸ شهرستان اصفهان، تیران و کرون ،دهاقان، سمیرم، نائبن، گلپایگان، نطنز و فلاورجان ۵۰ خانه ورزش دیگر افتتاح می‌شود.


مهدی اسدی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۶ پایگاه مقاومت بسیج در محلات کم برخوردار به خانه ورزش تجهیز شده و همچنین ۵ خانه ورزش روستایی در شهرستان نائین و تجهیز ۳۸ خانه ورزش روستایی توسط ادراه کل ورزش و جوانان و ۵۰ باب خانه ورزش نیز که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که مجموعه خانه‌های ورزش روستایی به بیش از ۱۰۰ خانه ورزش رسید.


او با بیان اینکه تا به امروز با کمک وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، استانداری اصفهان، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها توانسته‌ایم در کشور در این زمینه پیشرو باشیم گفت: حدود ۵۰۴ خانه ورزش روستایی در ۵۰۴ روستای کم برخوردار تاسیس شده است و تمام تجهیزات ورزشی به صورت رایگان تقدیم این روستاها گردیده است.


رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد خانه‌های ورزش روستایی برای دولت در آینده هزینه جانبی نخواهد داشت تاکید کرد: اداره خانه‌های ورزش روستایی برعهده دهیاران هر روستا خواهد بود.


به گفته او اصفهان با تاسیس ۵۷۰ باب خانه ورزش روستایی در رتبه اول در کشور قرار دارد.
اسدی در ادامه افزود:با عنایت خداوند متعال و با همدلی و همزبانی، تلاش و کمک ارگان‌ها و نهادها، هیئت‌ ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی توانسته در همه شهرستان‌ها خانه ورزش تجهیز و به بهره‌برداری برساند.


او از افتتاح ۱۶۰‌ خانه ورزش روستایی تا پایان امسال خبر داد و گفت: در تلاشیم تا سرانه ورزش را در کشور بالا ببریم و امیدواریم بتوانیم احیاگر ورزش‌های بومی و محلی در سطح استان اصفهان باشیم.

 

 

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش روستایی خانه ورزش روستایی ورزش روستایی و بازی های بومی خانه ورزش روستایی ورزش و جوانان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی