Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:57:01 GMT

پخش سریال «خانه پوشالی» از تلویزیون

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۲۳۲

پخش سریال «خانه پوشالی» از تلویزیون

پخش سریال «خانه پوشالی» از شنبه (پنجم مهر ماه) در شبکه تماشا آغاز و سریال «مظنون» نیز وارد فصل سوم می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی شبکه تماشا، بعد از اتمام فصل دوم سریال «مظنون»، از شنبه ( ۵مهرماه)  فصل سوم این سریال در  ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می شود. همچنین پخش سریال «خانه پوشالی» از ساعت ۲۳ همین روز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل سوم مجموعه تلویزیونی «مظنون» شاهد این خواهیم بود که:
ریس، فینچ و شاو درصدد نجات  دریانوردی با نام جک سالازار با بازی ری والانتین هستند. کسی که به طور اتفاقی در حین فرار ازدست باند قاچاق الماس گرفتار شد. شاو میخواهد عضوی از باند شود. تمایل شاو به راه حل های خطرناک فینچ را نگران می کند. در این میان کارتر پس از تنزل مقامی که برایش رخ داد، خود را با شرایط جدید زندگی یعنی ماموربه عنوان گشت شب وفق داده است. این موضوع آشکار می شود که او درحال انجام یک تحقیقات محرمانه در مورد HR است و توانسته است به هویت چند نفر از افراد رتبه بالای آنها پی ببرد.

این سریال در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما به مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده دوبله شده است.

فصل سوم سریال «مظنون» از شنبه (۵ مهرماه) در ساعت ۲۲ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۴ ،۱۰، ۱۶ روز بعد بازپخش می شود.

سریال «خانه پوشالی» یک تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده است و هر دو سریال نیز براساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده اند. قسمت‌های نخست فصل نخست این سریال به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی محوری کوین اسپیسی و رابین رایت، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ توسط نت فلیکس عرضه شد و سیاست‌های روز آمریکا را به شدت به چالش کشید.

«خانه پوشالی» در مورد یک سیاستمدار دموکرات به نام فرانک آندروود است که بعد از خیانت رئیس جمهور منتخب آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌گیرد. او در این راه از دایره اخلاقیات خارج شده و با دیدی ماکیاولیستی در پی دست یافتن به اهدافش است.

ناصر طهماسب، کتایون اعظمی، منوچهر والی زاده، مهرخ افضلی، رضا آفتابی، منوچهر زنده دل، ابوالحسن تهامی نژاد، حامد عزیزی، پویا فهیمی و … از گویندگان فصل نخست این سریال هستند.

این سریال از روز شنبه (۵ مهر ماه) ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می شود و بازپخش آن در ساعات ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰، ۱۷:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال خانه پوشالی شبکه تماشا خانه پوشالی فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون