Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:28:37 GMT

پوتین نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۳۴۶

پوتین نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل سال ۲۰۲۱ شد و لازم به ذکر است که وی در سال ۲۰۱۳ نیز برای این جایزه معرفی شده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری فدراسیون روسیه، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل در سال 2021 شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سرگئی کومکوف" نویسنده و دانشمند برجسته، چنین درخواستی را به کمیته صلح نوبل، واقع در اسلو ارسال کرده است. وی تأکید کرد در صورتی که مسئله معرفی ولادیمیر پوتین برای دریافت این جایزه حل و فصل نگردد، جایزه صلح نوبل را می‌توان تعطیل شده تصور کرد.

پیش از این، این دانشمند در سال 2013 هم پوتین را برای دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرده و رئیس جمهوری روسیه را "یک رهبر شناخته شده جهانی که قادر به جلوگیری از یک فاجعه قریب الوقوع برای کره زمین است" نامیده بود.

در همین رابطه،  روز گذشته "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سئوال خبرنگاران و در تفسیر معرفی رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای دریافت جایزه صلح نوبل، اعلام کرد که اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود، عالی خواهد بود و در غیر این صورت هم، هیچ اتفاق وحشتناکی رخ نخواهد داد.

پسکوف یادآور شده بود: «شما می دانید که افراد کاملاً متفاوتی برای دریافت این جایزه معرفی می شوند. و این ابتکارعمل کسانی است که چنین پیشنهادی را ارائه می‌دهند.»

جایزه صلح نوبل به نخست وزیر اتیوپی رسیدرسانه آمریکایی عمران خان را نامزد جایزه صلح نوبل دانست

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین ولادیمیر پوتین دریافت جایزه صلح نوبل ولادیمیر پوتین برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد