Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میرزایی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مأمورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز  زاهدان بنا بر اخبار دریافتی مبنی بر وجود داروهای قاچاق در یکی از باربری های این شهرستان جهت بازرسی و صحت و سقم خبر در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود : در بازرسی انجام شده از محل باربری مقادیری داروی قاچاق شامل ۲۲ هزار و ۸۰۰ عدد قرص ال دی ، تعداد ۸۶ هزار و ۴۰۰ عدد قرص فنوباربیتال ، ۲۳۰هزار و۶۰۰ عدد کپسول تتراسایکلین و  هزار و ۳۲۰عدد آمپول سفتراکسن کشف شد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت : پس از استعلام از معاونت غذا و دارو مشخص گردید تمامی داروهای کشف شده غیر مجاز بوده که در همین راستا داروها توقیف و تحویل معاونت غذا و دارو گردید و اصل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی مرکز استان ارسال شد.

حیدر میرزایی تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به نظریه کارشناسی و عدم ارائه مجوزهای قانونی توسط متهم ، تخلف را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط داروهای کشف شده به میزان ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی قاچاق دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد