Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:39:37 GMT

دفاع مقدس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۵۷۵

دفاع مقدس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آثار هنری و فرهنگی یک سلاح کارآمد برای ملت ما است که مردم دنیا بفهمند در دفاع مقدس بر ملت ایران اسلامی چه گذشته است.

وی اظهار داشت: وظیفه رزمندگان این است تجربه مهم دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند تا توطئه های دشمن خنثی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: نکته دوم تقدس و بعد ارزشی دفاع مقدس است، یک درس مهم در نهضت عاشورا هست که در انقلاب ما وجود دارد و آن تقدس و ارزشمند بودن عاشورا است که در نظام ما مهم وجود دارد.

شامحمدی ادامه داد: امام راحل انقلاب اسلامی را حفظ دین دید و ما باید افتخار کنیم نظام الهی ما یک  نظام اسلامی است و به سمت تحقق گام دوم می رود.

او اضافه کرد: انقلاب ما چهل سال عمر با برکت دارد و انقلاب اسلامی ما چون عاشورایی است و دفاع مقدس ما نیز نشات گرفته از عاشورا و با توجه به اینکه رنگ خدایی دارد ارزشی است و برای ما تقدس دارد.

امام جمعه‌ موقت قصرشیرین گفت: در ۳۱شهریور ماه سال ۵۹ رژیم بعثی عراق با حمایت‌ دولت همای منطقه و به سرکردگی استکبار تجاوزی را علیه نظام الهی و اسلامی ما شروع کرد اما با رهبری و حمایت همه‌جانبه ملت ایران توانستیم به پیروزی برسیم و به اقتدار و افتخار برسیم.

وی ادامه‌ داد: چون جنگ ما برای دین خدا بود شاهد امدادهای غیبی بودیم.

شامحمدی گفت: با توجه به مواضع خصمانه آمریکا شاهد تحریم های ظالمانه  برای فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی است و ما می بینیم آمریکا خود دچار بحران سیاسی و اجتماعی وشکاف های سیاسی شده و همه اینها نشان از افول قدرت آمریکا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، همچنین خواستار نظارت بر ثبات قیمت ها و بازار و مهار تورم شد و افزود: مسوولان باید نظارت ها را تشدید کنند تا شاهد فشار بر مردم نباشیم.

قصرشیرین در غرب  کرمانشاه بیش از ۲۷هزار تن جمعیت دارد.  

برچسب‌ها قصرشیرین دفاع مقدس خطبه ها هفته دفاع مقدس کرمانشاه پروندهٔ خبری کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا آغاز و بسته شد چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین دفاع مقدس خطبه ها هفته دفاع مقدس کرمانشاه قصرشیرین دفاع مقدس خطبه ها هفته دفاع مقدس کرمانشاه اخبار کنکور انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است