Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:31:01 GMT

جبهه مقاومت الگویی برای دیگر کشورها

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۷۱۹

جبهه مقاومت الگویی برای دیگر کشورها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام احمد نجنو ،خطیب جمعه شهرستان قلعه گنج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،گفت: اکنون در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، وقتی دفترچه نظام را ورق می زنیم  افتخار و سرمایه‌های بزرگی را می بینیم، دشمنان به دنبال این بودند با کمک بیش از ۲۵ کشور سرمایه‌های ما را به یغما ببرند، اما مردم ما با رهنمود‌های امام و رهبری ومقابله و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام با دست خالی میهن عزیز را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه گنج بیان داشت :امروز دشمنان  ما با قدرت تمام دنبال منافع خود در منطقه هستند و با دشمنی تمام سعی دارند در همه حوزه‌ها چه در مسائل فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی وغیره به کشور ما ضربه بزنندو این انقلاب رامهار کننداما رهبری تمام نقشه های آنها را نقش برآب می کنند.

او افزود:جمهوری اسلامی ایران با تولد الگوی دیگری بنام جبهه مقاومت  توانست این جبهه را تمام قد در عراق، یمن، سوریه و لبنان راه اندازی  کند که این جبهه امروزه توانسته جلو تعرض دشمن و فریب‌های تاکتیکی آن‌ها را بگیرند، این‌ها همه از برکات و تجربیات دفاع مقدس هستند و این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند