Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@14:52:44 GMT

صعود جذاب برای رونق لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۷۴۸

صعود جذاب برای رونق لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال و پرسپولیس توانستند در شرایطی که سپاهان و شهرخودرو کار خود را در مرحله گروهی با حذف پایان داده بودند، ویزای اقامت خود را در دوحه تمدید کنند و اکنون فرصت این را خواهند داشت تا برای تحقق رویای خود در ادامه مسیر بکوشند.

هشت تیم منطقه غرب آسیا

با پایان مرحله گروهی در منطقه غرب آسیا، تیم‌های الاهلی عربستان (تیم اول) و استقلال (تیم دوم) از گروه اول، پاختاکور (تیم اول) و شباب الاهلی (تیم دوم) از گروه دوم، پرسپولیس (تیم اول) و التعاون عربستان (تیم دوم) و النصر عربستان (تیم اول) و السد قطر (تیم دوم) به مرحله بعدی و حذفی این رقابت‌ها راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال؛ صعود برای ستاره سوم

ستاره سوم، این موضوعی است که طی سال‌های اخیر بارها از سوی استقلال دنبال شده و آنها امیدوارند با دستیابی دوباره به جام ویترین خود را پررونق‌تر از سابق کنند. استقلال که با عدم حضور الوحده امارات شرایط سختی را برای صعود دنبال می‌کرد، در نهایت با تنها پیروزی و البته ارزشمندترین سه امتیاز با برتری برابر الاهلی عربستان راهی مرحله بعدی شده است. آنها در این مرحله باید برابر پاختاکور ازبکستان قرار گیرند. تیمی که با حذف الهلال عربستان به دلیل بالا رفتن حدنصاب نفرات کرونایی، صدرنشین گروه خود شده است. این دیدار روز شنبه، پنجم مهرماه برگزار خواهد شد.

پرسپولیس؛ سودای فینالی دوباره و اولین ستاره

یحیی گل محمدی که این رقابت‌ها را بعد از وقفه‌ای که داشت با تک امتیاز استارت زده بود و شانس کمی برای صعود تیمش می‌رفت، با سه برد ارزشمند اکنون تیم صدرنشین این رقابت ها شده اند. آنها بعد از دو برد مقابل التعاون عربستان در مسیر صعود قرار گرفتند اما شکست بدموقع برابر الدحیل برنامه آنها را با اما و اگر مواجه کرد، خصوصا اینکه الشارجه در بازگشتی شگفت انگیز طی دو بردی که برابر الدحیل و التعاون داشت 10 گل نیز به ثمر رسانده بود و پرسپولیس برای صعود نیازمند پیروزی مقابل این حریف امارات بود. آنها با نمایشی کم نقص و البته تهاجمی خیلی زود به گل برتری برابر حریف اماراتی دست یافتند و در ادامه نیز برد خود را با 4 گل تثبیت و در صدر جدول راهی مرحله بعدی شده‌اند. فینالیست دو فصل قبل‌تر این رقابت‌ها، اکنون در مرحله بعدی باید برابر السد قطر و ژاوی به عنوان پرتکرارترین‌ حریف طی سالیان اخیر، دیدار کند. این بازی هم روز یکشنبه 6 مهرماه برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات غرب آسیا؛ مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان
شنبه، 5 مهرماه
الاهلی عربستان - شباب‌الاهلی امارات
پاختاکور ازبکستان - استقلال ایران
یکشنبه، 6 مهرماه
پرسپولیس - السد قطر
النصر عربستان - التعاون عربستان

* دو نماینده از ایران، سه نماینده از عربستان، یک نماینده ازبکستان، یک نماینده قطر، یک تیم از امارات در این مرحله باقی مانده‌اند. نکته جالب توجه اینکه به طور قطع در این مرحله یک تیم عربستان با توجه به تقابل با یکدیگر از دور مسابقات کنار خواهد رفت.

* ادامه رقابت‌ها تا مرحله نیمه نهایی به شکل تک حذفی خواهد بود.

* در مرحله بعدی این رقابت‌ها، انتخاب رقبا به شکل قرعه کشی خواهد بود و استقلال و پرسپولیس در صورت صعود، شاید یک دربی آسیایی را پیش رو داشته باشند.

هومن جعفری کد خبر: 1073600 برچسب‌ها استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها مرحله بعدی تیم اول تیم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است