Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار منچستریونایتد و برایتون حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

منچستریونایتد شروع خوبی در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس نداشت و اکنون به دنبال جبران شکست هفته نخست است.

به گزارش Manchester Evening News، اوله گونار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار منچستریونایتد و برایتون حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی ترکیب تیم:

هفته خوبی بوده و برخی بازیکنان به خوبی تمرین کرده اند و تمرین تیمی نیز به خوبی انجام شده است. نمایش قابل قبولی در لیگ کاپ داشتیم و باید مانند سایر تیم ها بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم زیرا هفته گذشته برای ما ناامیدکننده بود.

چالش های 2 بار بازی کردن با یک تیم در یک هفته:

سال قبل هم چنین شرایطی را مقابل وولورهمپتون تجربه کردیم. فعلا باید به بازی اول فکر کنیم. بازی لیگ برتر انگلیس اول است و باید روی این تمرکز کنیم. هفته گذشته شروع بدی داشتیم و می خواهیم نمایش بهتری از خود نشان دهیم. بعد از شروع مجدد بازی ها مقابل برایتون قرار گرفتیم و خاطره های خوبی از آن بازی داریم و امیدوارم که بتوانیم نمایشی شبیه آن بازی داشته باشیم.

سال گذشته به ما نشان داد که چگونه در بهترین فرم خود می توانیم دفاع کنیم

نیاز به خرید یک مدافع مرکزی؟

فکر می کنم سال گذشته به ما نشان داد که چگونه در بهترین فرم خود می توانیم دفاع کنیم. هفته گذشته خوب نبود و گل های بدی دریافت کردیم اما به نظرم رکورد دفاعی ما از سال گذشته با مگوایر و اریک بایی و همکاری این دو در خط دفاعی خوب بوده و انتظار داریم تا اریک آماده شود، پیشرفت کند و بیشتر بازی کند. منتظر هستیم تا اریک بهبود یابد تا طبق معمول بیشتر بازی کند.

بازیکنانی هستند که باید تیم را ترک کنند؟

می دانید که بازیکنان زمانی خوشحال هستند که پیروز می شوند و خوشحالی من نیز در چنین مواقعی است اما کار من این نیست که آن ها را راضی و خوشحال نگه دارم. کار من انتخاب بازیکنان برای بازی و پیروزی است و به خود بازیکنان مربوط است که سرحال باشند و وقتی بازی می کنند آماده باشند.

در فوتبال شما نمی توانید پیشبینی های زیادی داشته باشید

فعالیت های نقل و انتقالاتی در هفته پیش رو:

همانطور که قبلا بارها گفته ام، بسیار به بازیکنانم اعتماد دارم و اگر اتفاقی درون و بیرون زمین رخ دهد شما را در جریان می گذارم. در فوتبال شما نمی توانید پیشبینی های زیادی داشته باشید. ما فقط داریم کار می کنیم تا بهتر شویم و تمرکز من تنها روی بازی است و نمی توانم به چیزهای دیگری فکر کنم. بعدا باز می توانیم صحبت کنیم.

در مقطعی پوگبا، فرناندز و فن ده بیک را کنار یکدیگر خواهیم دید

راهی وجود دارد که فن ده بیک بتواند کنار پوگبا و فرناندز بازی کند؟

به نظرم بازیکنان خوب می توانند فردا بازی کنند اما اسکات (مک تومینای) نمانیا (ماتیچ) و فرد هم بازیکنان خوبی هستند پس رقابتی در این زمینه وجود دارد. زوج های خوبی می توان تشکیل داد و سیستم های مختلفی به کار برد پس در مقطعی این 3 را در کنار یکدیگر خواهیم دید.

احتمال دارد که به کریس اسمالینگ شانس مجددی داده شود؟

اتفاقات مختلفی باید رخ دهد. بگذارید صبر کنیم تا ببینیم که چه پیش می آید. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت کریس و نقل و انتقالات ما چگونه پیش می رود.

از پیشرفت تیم مقابل تیم های دفاعی راضی هستید؟

مقابل کریستال پالاس خوشحال و راضی نبودم. ما آماده نبودیم و آماده ی آن شدت و ضرباهنگی که می خواهیم هم نبودیم. بعد از شروع مجدد بازی ها در ژوئن عملکرد خوبی داشتیم. بازی مقابل کریستال پالاس بسیار ناامیدکننده بود اما همچنان اعتماد خوبی نسبت به تیم دارم. 

آیا لیگ برتر انگلیس باید به لیگ های دسته پایین تر کمک کند؟

به نظرم با توجه به شرایط فعلی و ویروسی که وجود دارد، سخت می توان پیشبینی کرد که چه اتفاقاتی رخ می دهد. البته که من من نگران تیم های لیگ 1 و لیگ 2  و تیم های دسته های پایین تر هستم اما تیم های لیگ برتر انگلیس هم پول های زیادی از دست می دهند ولی امیدوارم که شرایط بهتر شود و بتوانیم به وضعیت عادی برگردیم و باشگاه ها پول زیادی از دست ندهند. ما برای کمک به تیم های دسته های پایین تر نیاز داریم تا تیم ها محلی باشند.

بیشتر بخوانید:

برونو فرناندز: مشکلی با پنالتی زدن بقیه ندارم؛ پنالتی زدن پای تلوزیون کار راحتی است

الکس تلس امیدوار به توافق میان منچستریونایتد و پورتو؛ او تنها گزینه شیاطین سرخ نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند