Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان طبق آمار موجود، استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، با ۲۲ مورد مثبت و ۳۷۲ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارد و شاهد روند صعودی تدریجی در این استان هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، بر اساس آخرین اخبار در کشور، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۳۶۸۷ مورد است.

در حال حاضر ۳۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۱۱۸۶ نفر رسیده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به ۴۹۱ نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا نیز ۳۱۳۰ مورد گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم "راحله اکبری"، بیمار ۶۱ ساله مرگ مغزی ساکن تربت حیدریه معرفی شده از بیمارستان امام حسین (ع) آن شهرستان پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود:کبد زنده یاد اکبری به مردی ۵۷ ساله ساکن مشهد که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی ادامه داد:قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی نیز برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

اهدای قلب جوان مرگ مغزی

رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: اهدای قلب جوان مرگ مغزی شده ۲۱ ساله در بیمارستان امام رضا(ع)مشهد جان مرد ۵۳ ساله ساکن تربت جام را نجات داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد