Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ با ویژه برنامه هفته دفاع مقدس مانور اقتدار دسته‌های رزمی شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج شهرستان میناب با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت این هفته در استان هرمزگان علیرغم شرایط خاص به وجود آمده به علت شیوع کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه دفاع مقدس را همانند زینب (س) زیبا ببنیم؟کلوپ: بازی فوق‌العاده‌ای را از جانب شکیری و مینامینو دیدیم/ دو گلی که خوردیم اتفاق خوبی نبودتصویر دفاع مقدس-2|از ابتکار جالب شهید چمران با تیوب تراکتور تا صرف آبگوشت در جبهه

اگر چه برنامه‌های امسال دفاع مقدس محدود و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام شد اما در این برنامه‌ها کیفیت مد نظر قرار گرفت و با تنوع دادن به برنامه‌ها سعی شد تاب و تب دفاع مقدس در هرمزگان زنده شود.

یکی از ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در استان هرمزگان، اجرای مانور اقتدار دسته‌های رزمی شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج شهرستان میناب با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان بود که به بهترین شکل ممکن انجام شد.

در ادامه گزارش اختصاصی خبرگزاری تسنیم از برگزاری مانور اقتدار نیروهای رزمی در میناب به مناسبت هفته دفاع مقدس را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگر: عماد محمودی فخرآبادی

انتهای پیام/870/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مانور اقتدار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده