Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نخستین روز هفته دفاع مقدس امسال مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند که یکی از آنها لزوم تقویت ادبیات دفاع مقدس برای مقابله با تحریف گران است. 

وی افزود: مقاومت و ایستادگی جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس تمامی توطئه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: آثار و برکات دوران دفاع مقدس متعدد بوده و دشمنان نیز درصدد تحریف دستاوردهای ناب آن هستند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس را هر چه بیشتر برای نسل های آینده کشور تبیین و تشریح کرد تا از تحریف وقایع و رویدادهای مهم آن دوران طلایی و  پرافتخار جلوگیری شود. 

وی ابراز داشت: ضربات سنگینی در دوران دفاع مقدس بر استکبار جهانی وارد شد و هدف اصلی دشمنان از راه انداختن جنگ هشت ساله علیه کشور و ملت ایران نیز ساقط کردن نظام نوپا بوده که به لطف الهی تحقق نیافت. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ملت های آزادیخواه دنیا از دفاع مقدس ملت ایران الگو گرفته و فهمیدند که می توان مقابل استکبار جهانی ایستاد و به پیروزی رسید.   

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: پنجم مهرماه سال ۱۳۶۰ و در عملیات ثامن الائمه با رشادت ها و مجاهدت های مثال زدنی رزمندگان حصر آبادان شکسته شد.    

وی با اشاره به ۹ مهرماه سالروز همبستگی با کودکان فلسطینی، افزود: ملت مظلوم فلسطین سال هاست که مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار دارند.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: عادی سازی روابط کشورهای اسلامی بحرین و امارات متحده عربی با رژیم جعلی، نامشروع و غاصب صهیونیستی از روی ذلت و ترس بوده است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: این اقدام سخیف امارات متحده عربی و بحرین به منزله حمایت آنها از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کشورها و ملت های مسلمان است. 

       

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها یاسوج کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها یاسوج اخبار کنکور حجت الاسلام و المسلمین دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است