Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:35:55 GMT

انواع موتورسیکلت در بازار چند؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۹۹۵

انواع موتورسیکلت در بازار چند؟

  به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:براساس مشاهدات میدانی،قیمت انواع  موتورسیکلت صفر کیلومتر در بازار آزاد به شرح زیر است.  ممکن است سواری‌های زیر  به دلایل مختلف از جمله فروش فوری به علت نیاز ضروری به پول نقد،کمتر یا بیشتر از قیمت‌های رایج  خرید و فروش شوند.

 

مدل خودرو

قیمت (تومان)

موتورسیکلت کبیر مدل CDI ۱۲۵ سال ۱۳۹۶ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰

موتورسیکلت تی وی اس مدل Apache RTR ۲۰۰ سال ۱۳۹۸

۵۸,۹۰۰,۰۰۰ موتورسیکلت هوندا مدل کلیک i۱۵۰cc ۲۰۲۰ سال ۱۳۹۹ ۷۷,۵۰۰,۰۰۰ موتورسیکلت تی وی اس مدل وگو ۱۱۰ سال ۱۳۹۸ ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ موتورسیکلت دینو مدل کاوان ۱۲۵ سال ۱۳۹۸ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ موتورسیکلت هیرو مدل تریلر ۱۵۰ سی سی سال ۱۳۹۵ ۳۴,۵۰۰,۰۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا موتور سیکلت قیمت موتور سیکلت بازار موتور الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک