Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:07:03 GMT

حسینی: از هیچ حریفی در آسیا نمی‌ترسیم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۰۵۰

حسینی: از هیچ حریفی در آسیا نمی‌ترسیم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال که در مسابقه فردای تیمش در برابر پاختاکور با توجه به غیبت وریا غفوری کاپیتان آبی ها خواهد بود، در نشست خبری قبل از مسابقه حضور یافت.


حسینی درباره بازی با نماینده ازبکستان بیان کرد: فردا بازی سخت و خیلی مهمی داریم. پاختاکور یکی از تیم‌های خوب این تورنمنت است، اما همه ما از سرمربی گرفته که تجربه قهرمانی در آسیا را دارد تا بازیکنان، از انگیزه بالایی برخوردار هستیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم و با کسب پیروزی راهی مرحله بعدی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امسال روزهای سخت زیادی داشتیم، اما خوشحالم که جو تیم ما جو مثبتی است و همگی به دنبال آن هستیم که از این مرحله صعود کنیم و فردا یک بازی خوب و با قدرت را به نمایش بگذاریم. ما تیم پاختاکور را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم با چه سبکی بازی می‌کند.
حسینی در پایان افزود:  مسلماً دیدار فردا یک دیدار سخت برای ما خواهد بود، اما ما استقلال هستیم و چند سال است که به طور پیاپی در آسیا به میدان رفته‌ایم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. قطعاً دیدار فردا یک بازی خوب خواهد شد  و انشالله که برنده بازی فردا استقلال باشد.

هومن جعفری کد خبر: 1073647 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرویز مظلومی در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خوبی‌های خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس این است که دیگر حداقل در آسیا حذف نمی‌شویم. این تیم‌ها جاهایی رفتند که به آینده آنها امیدوار هستیم. از امروز به بعد این دو تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد