Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی پاختاکور در مورد شاگردانش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: پاختاکور تیم خوبی است و به خوبی آن را آنالیز کرده‌ایم. از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می کنیم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سه روز بازی می کنیم و خوشبختانه با توجه به اینکه به دلیل عدم حضور الوحده در بازی اول تیم مان در شرایط بازی قرار نداشت ، رفته رفته وضعیت استقلال بهتر شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: از نیمه دوم بازی با الشرطه که تیم بسیار خوبی بود شرایط استقلال بهتر شد و با الاهلی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم که امیدوارم تداوم یابد. فردا وارد مرحله بعدی می شویم و باید این بازی یک برنده داشته باشد.

نامجو مطلق خاطرنشان کرد: قطعاً برنامه ریزی های لازم را برای این شرایط انجام می دهیم. دو سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی با پاختاکور برسند . با توجه به فشردگی بازی ها مقداری خستگی بین بازیکنان مان وجود دارد و باید در بحث ریکاوری با آنها کار کنیم و از لحاظ روحی و روانی آنها را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: با نشان دادن فیلم و آنالیز باید تاکتیک ها را به بچه ها بگوییم و برای بازی فردا از این موضوع استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا بازی های کمتری که این تیم نسبت به پاختاکور انجام داده به سود استقلال است، توضیح داد: این موضوع را می توان از جنبه مثبت و منفی اش در نظر گرفت. جنبه مثبت این است که تعداد بازی کمتری انجام داده ایم و از لحاظ بدنی وضعیت بهتری داریم اما جنبه منفی اش هم این است که از شرایط بازی دور بودیم و به تازگی توانستیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

نامجو مطلق افزود: نکته مهم تر این است که فکر می کنم اگر الوحده در بازی ها حضور پیدا می کرد و مقابل این تیم به زمین می رفتیم حتی شانس این را داشتیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعدی به تیم بهتری برخورد کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان خط حمله استقلال که سه بازیکن مهم این تیم هستند می توانند مقابل پاختاکور هم گلزنی کنند، پاسخ داد: سه بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ بازیکن مهم داریم که همه آنها نفرات خوب و سطح اولی هستند. کار گروهی و تیمی انجام می دهیم و تمام بازیکنان در موفقیت های استقلال نقش دارند.

سرمربی استقلال  افزود: هرچند گل های استقلال از سوی برخی بازیکنان زده می شود اما تمام نفرات ما جزو بهترین ها و تاثیرگذارترین ها هستند و فکر می کنم همه آنها در نیم نقش مهمی دارند.

نامجو مطلق تصریح کرد: به عنوان مثال قبل از به ثمر رساندن گل اول مان در دیدار با الاهلی دروازه بان من یک عکس العمل بسیار عالی انجام داد که این واکنش شرایطی ایجاد کرد تا در ادامه بتوانیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: تمام شاگردانم در موفقیت ها نقش دارند و وقتی موفقیتی حاصل می شود مربوط به تمام مجموعه استقلال است.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا حاضر است بازیکنانش را به تیم های حاشیه خلیج فارس بفروشد، گفت: این بازیکنان با ما قرارداد دارند و در خدمت باشگاه استقلال هستند.  اگر هم اتفاقی بخواهد بیفتد بحث مدیریتی است که باشگاه درباره آن تصمیم می گیرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پاختاکور ازبکستان مجید نامجومطلق سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه یک عشق در تمرین استقلال

تمرین روز سه شنبه استقلال یک میهمان ویژه داشت. جوان معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد. او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد. این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با محمد جواد داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانیم؛

*از تجربه حضور در تمرین استقلال برایمان بگو؟ جو تمرین چطور بود؟

من روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این روز فراموش نشدنی به کمپ اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرین تیم محبوبم را از نزدیک دیدم. همه چیز عالی بود، برخورد بازیکنان و مربی بامرام تیم آقای جواد نکونام با من بسیار گرم و صمیمی بود و در آخر هدیه زیبایی نیز از ایشان دریافت کردم. از تمام عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم.

*اصلا چطور به تمرین تیم دعوت شدی؟ چه کسی با شما هماهنگ کرد؟

پس از مصاحبه‌ای که با تی وی پلاس داشتم و از علاقه‌ام به حضور در تمرین تیم استقلال گفته بودم. عوامل تی وی پلاس و مخصوصا آقای شاهان شکیبا زحمت این کار را کشیدند و هماهنگی لازم را انجام دادند تا من در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدارو شکر این اتفاق رخ داد.

*برخورد جواد نکونام با تو چطور بود؟

از برخورد آقای نکونام سرمربی محترم استقلال بسیار لذت بردم. آقای نکونام رفتار بسیار محترمانه ای با من داشت و بابت هدیه‌ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس حسابی استقلالی هستی؟

بله من از بچگی طرفدار استقلال هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می‌کنم.

*در فوتبال خارج چه تیمی را دنبال می‌کنی؟

در فوتبال خارج من طرفدار سر سخت رئال مادرید هستم.

*پس طرفدار رونالدو هم باید باشی؟

بله قطعا بین مسی و رونالدو، من رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم