Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ائتلاف الفتح با هشدار درباره پیامدهای دخالت‌های مستمر آمریکا در امور داخلی عراق از عدم واکنش وزارت خارجه و فراخوانده نشدن سفیر آمریکا ابراز تعجب کرد.

به گزارش مشرق، ثامر ذبیان نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح گفت: واکنش دولت در برابر دخالت های آمریکا در امور داخلی عراق و بی احترامی این کشور به حشد شعبی ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این امر هم انتخاب نادرست در برگزیدن فواد حسین برای وزارت خارجه عراق است.

به گزارش پایگاه خبری بغداد  الیوم، این نماینده پارلمان تصریح کرد: فواد حسین گزینه مطلوبی نیست. او برنامه های مشکوکی دارد و با بسیاری از قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در ارتباط است. او علیه حشد شعبی عمل می‌کند و تمایلی به حضور این  نیرو  ندارد که در آزادسازی سرزمین های  عراق از چنگال گروه تروریستی داعش نقش داشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین وزارت خارجه پارلمان عراق امریکا فؤاد حسین گروه تروریستی داعش الفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • ویدیو/ «جنگ داخلی»، هشداری بر آشوبی نزدیک در آمریکا
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد