Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@01:38:25 GMT

«پرویز پرستویی» هم راوی علمدار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۴۸۰

«پرویز پرستویی» هم راوی علمدار شد

به گزارش افکارنیوز،

پرویز پرستویی هنرمند مردمی و نام آشنای کشور علاوه بر تهیه کنندگی، سه شنبه ۶ مهر ماه روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای موسیقی نمایش علمدار در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس (ع) و با اهداف خیرخواهانه است. به گفته گروه صد‌ها هزار نفر هر شب با هدف خیرخواهانه پخش اینترنتی علمدار را می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمدار به کارگردانی حسین پارسایی، ساخته و پرداخته آهنگساز خلاق و خوش آتیه موسیقی کشور پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص اجرا می شود.

دیگر عوامل این پروژه عبارت است از نویسنده:محمد رضا کوهستانی/ طراح حرکت: علی براتی/ طراح نور: مرتضی نجفی/ طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ/ ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی. موسیقی نمایش علمدار همچنین با حضور و همکاری افتخاری دیگر هنرمندان همچون داریوش ارجمند ، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی فر و با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با اهداف خیرخواهانه اول تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می‌شود و کلیه درآمد‌های این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می‌شود.

نمایش خیابانی «باز آمده» اجرا می‌شود

«باز آمده» عنوان نمایش خیابانی به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری است که در نقاط مختلف تهران به صورت سیار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرایش از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۷ مهر ادامه دارد.

این نمایش در مناطق مختلف تهران از جمله سید خندان، پارک شهر، ایستگاه متروی میدان بسیج شهید محلاتی، میدان امام حسین، میدان آزادی و برج میلاد در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۳ به صورت سیار و ساعت ۱۸ در میدان هفتم تیر اجرا می‌شود.

مهتاب عسکری کارگردان این نمایش گفت: باز آمده قصه یک کُرد ایرانی است که همه آرزو هایش حضور در میدان جهاد و شهادت و همراهی با رزمندگان است که پس از مدت‌ها خدمت در یک عملیات ناگهانی اسیر و به بغداد منتقل می‌شود و پس از سال‌ها رنج و شکنجه با یک سردار ایرانی آشنا و آن سردار به او کمک می‌کند و او را با یک اتوبوس از زائران ایرانی آشنا کرده و به وطن باز می‌گردد تا قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان سرزمینش به خصوص جوان‌ها و نسل امروز باشد.

وی با اشاره به اینکه نمایش خیابانی در این دوره حساس کرونایی بسیار سخت و طاقت فرساست و تلاش خود و گروهش را ادای دین به مظهر مقدس شهیدان، ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت دانست. صحنه‌های تئاتر‌های خیابانی با احساس مردم بازی می‌کند و تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد گذاشت و حماسه هشت سال دفاع مقدس را برای مردم این سرزمین زنده می‌کند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت اند از: بازیگران: مهتاب عسکری، زهرا پورعرب، کیانا شریفی. منشی صحنه:روزبه جهانی. مدیر صحنه:پریماه وفایی نژاد. طراح لباس:حمیده دهقان نیری. مشاور رسانه ای: محمد حسین عبداللهی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی ارکستر سمفونیک تهران داریوش ارجمند هادی حجازی فر پرویز پرستویی ارکستر سمفونیک تهران نمایش علمدار اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

دریافت 46 MB

        

دیگر خبرها

  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد