Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@20:46:55 GMT

آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۷۵۰

آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بعدازظهر امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: قوه قضاییه آزمون آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه مشاوران خانواده قوه قضاییه کارشناسان قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد

مولایی، کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی و تخلفات  مشاوران املاک کشور دارد گفت:  راه اندازی این سامانه  باعث شد بسیاری از متقاضیان و مستاجران که پیش از این درگیر  تخلفات ومشکلات مشاوران املاک بودند دیگر مشکلی نداشته باشند و همین امر خود باعث شد که بازار اجاره مسکن آرام تر شود.

وی اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده و مشاوران املاک از طریق این سامانه اقدام به ثبت قرارداد می کنند شاهد آن هستیم که این بازار بسیار آرام تر شده است.

این کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: با اجرایی شدن این سامانه بخش عمده ای از حق الزحمه های نجومی و زیرمیزی های که وجود داشت برطرف و مدت زمان انعقاد  قرار داد کاهش یافته است.

او گفت: با اجرایی شدن این سامانه به نظر می رسد که تابستان بسیار آرامی پیش روی مستاجران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند