Web Analytics Made Easy - Statcounter

صعود شارلروا با سوپرگل «کاوه»

پلی‌اف لیگ اروپا با صعود تیم شارلروا بلژیک در شب گلزنی «کاوه رضایی» و راهیابی میلان ایتالیا و تاتنهام انگلیس به مرحله بعد همراه شد. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

میناوند: پرسپولیس با صعود جواب انتقادها را داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» با برتری قاطع برابر الشارجه جواب منتقدان را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این خبر خوب را اینجا مطالعه کنید.

دارنده مدال طلای آلیش جهان: برای همیشه کشتی را کنار می‌گذارم

قهرمان کشتی آلیش جهان با بیان اینکه برای همیشه کشتی را کنار می‌گذارم، گفت: از برخی مسائل دلگیر هستم و برای همین موضوع از کشتی خداحافظی خواهم کرد. ادامه این خبر را نیز اینجا بخوانید.

ماجرای واکنش عجیب بازیکنان و سرمربی پرسپولیس به پاداش نگرفته

بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اظهارنظر یکی از مدیران این باشگاه واکنش نشان دادند. متن کامل این خبر را اینجا می توانید ملاحظه کنید.

«قائدی» بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قهرمانان

مهاجم تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. ادامه این خبر خوب را اینجا مطالعه کنید.


مسی در وداع با سوارز: رفتار بارسا در شان‌ تو نبود

ستاره آرژانتینی در وداع با «لوییس سوارز» عنوان کرد: رفتار باشگاه بارسا در شان تو نبود و برایم دشوار است که دیگر نمی‌توانم هر روز را با تو سپری کنم. متن کامل این خبر را می‌توانید اینجا بخوانید.

کرایوف: گلزنی پاداش پورعلی گنجی است

سرمربی تیم شنژن چین با تمجید از گلزنی مدافع ایرانی در برابر دالیان گفت: پورعلی گنجی با روحیه رهبری در خط دفاعی بازی می‌کند و گلزنی هم پاداش بازی‌ او است. ادامه این خبر را اینجا مطالعه کنید.

نامجو مطلق: برابر پاختاکور نمایش خوبی خواهیم داشت

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازی حساس را برابر پاختاکور ازبکستان داریم اما نمایش خوبی خواهیم داشت. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

مربی پاختاکور: برای صعود برابر استقلال مقاومت می‌کنیم

مربی پاختاکور ازبکستان گفت: استقلال تیم قدرتمندی است اما برابر آن مقاومت می‌کنیم و راهی مرحله بعد می‌شویم. متن کامل این خبر را اینجا می توانید ملاحظه کنید.

آذری: با شرایط فدراسیون فوتبال نباید نگاه رویاپردازانه داشته باشیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید قبول کنیم که از غرب آسیا عقب افتادیم و نباید خود را  فریب دهیم، باشگاه‌های ما جزیی از کل فوتبال ایران هستند و با شرایط فدراسیون فوتبال نباید نگاه رویاپردازانه داشته باشیم. ادامه این خبر را اینجا مطالعه کنید.

حضور سه نماینده ایران در نظرسنجی بهترین گل هفته لیگ قهرمانان

نظرسنجی انتخاب برترین گل هفته لیگ قهرمانان در حالی با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد که نام گلزنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان در این نظرسنجی به چشم می‌خورد. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

سرمربی الهلال: کنار گذاشتن ما از لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین ظلم فوتبال جهان بود

 سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: کنار گذاشتن تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا با منافع بزرگی صورت گرفت و بزرگ‌ترین ظلم فوتبال جهان بود.  ادامه این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

حذف الدحیل کار دست سرمربی مراکشی داد

پس از شکست الدحیل برابر التعاون و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی مراکشی در آستانه برکناری قرار گرفت. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا لوئیس سوارز کاوه رضایی یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا لوئیس سوارز کاوه رضایی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا لوئیس سوارز کاوه رضایی یحیی گل محمدی اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا ادامه این خبر مطالعه کنید سرمربی تیم تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد.

به گزارش مشرق، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه