Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@22:23:27 GMT

توصیه پلوسی به بایدن؛ در مناظره با ترامپ شرکت نکن

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۰۶۰

توصیه پلوسی به بایدن؛ در مناظره با ترامپ شرکت نکن

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا  از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده این کشور خواست در مناظره‌ تلویزیونی در مقابل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شرکت نکند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا  از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده این کشور خواست در مناظره‌ تلویزیونی در مقابل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شرکت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلوسی در مصاحبه‌ای گفت: «نه اینکه فکر کنم [بایدن] عالی ظاهر نخواهد شد، فقط فکر می‌کنم که رئیس‌جمهور [ترامپ] به حقیقت و واقعیت اعتقادی ندارد و حرف‌های چند روز اخیرش واقعاً نشان می‌دهد که به قانون اساسی ایالات‌متحده نیز اعتقادی ندارد».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «چرا باید [بایدن] به خودش زحمت بدهد؟ او (ترامپ) حقیقت را بیان نمی‌کند، او به قانون اساسی متعهد نیست».

پلوسی اردیبهشت‌ماه از بایدن اعلام حمایت کرده و گفت: «در حالی که ما با کرونا مواجه هستیم، جو صدای منطق و هوشیاری بوده و مسیر روشنی برای رهبری ما به‌منظور خروج از این بحران دارد».

با این حال بایدن در سخنرانی‌های انتخاباتی خود گاف‌های متعددی داده و از سوی ترامپ «جو خوابالو» نام گرفته است.

پلوسی که پیش‌تر نیز از بایدن خواسته بود از مناظره با ترامپ امتناع کند، این بار نیز بدون اشاره به گاف‌های نامزد دموکرات‌ها و شبهاتی که پیرامون سلامت عقلی او وجود دارد، این درخواست را مطرح کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: جو بایدن مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ نامزد دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا