Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "مارک دیویس" مرد شماره ۳۹ اسنوکر دنیا، ظهر امروز (جمعه) باید در چارچوب مسابقات اسنوکر مسترز اروپا در دیداری حساس در مقابل "مارک سلبی" مرد شماره ۴ قرار می‌گرفت. این دیدار به دلیل دزدیده شدن چوب اسنوکر دیویس با نتیجه ۵ بر صفر به سود حریفش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا شایعه شده بود غیبت او در مسابقه به دلیل مثبت شدن تست کرونای او بوده است، اما مدتی بعد سایت جهانی اسنوکر اعلام کرد چوب مخصوص او دزدیده شده است.

مرد شماره ۳۹ جهان اعلام کرده با این چوب ۲۰ سال در مسابقات اسنوکر حاضر شده و دل کندن از آن برایش سخت است. او گفته هر کس چوبش را برگرداند مبلغ ۱۰۰۰ پوند به عنوان پاداش دریافت می‌کند.

مسابقات اسنوکر مسترز اروپا در سالن مارشال آرنا شهر میلتون کینز انگلیس برگزار می‌شود. این رقابت‌ها تا ۶ مهر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

خوش شانسی اسنوکرباز معروف در مسابقات مسترز اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسنوکر حرفه ای مسابقات اسنوکر مسترز اروپا حاشیه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرنده عجیب به دزد پرندگان مشهور است! (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرنده کفچه نوک در سد درودزن شیراز (فیلم) دیده شدن پرنده‌ای که ۱۴۲ سال قبل منقرض شده بود (فیلم) نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • سیل استادیوم‌های مشهور برزیل را غرق کرد | عکس
  • این پرنده عجیب به دزد پرندگان مشهور است! (فیلم)
  • اظهارات سینر درباره زمان بازگشت به مسابقات
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ