Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیستان و بلوچستان در دومین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج سراسر کشور موفق به کسب 6 رتبه کشوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی به همت سازمان فضای مجازی بسیج، امشب و با حضور سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مجتمع ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رویداد 48ساعته که از صبح روز چهارشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی در مجتمع ولیعصر (عج) آغاز شد 354 بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب صد و هجده تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

موضوعات معرفی شده از سوی سردار نقدی در حوزه بازی سازی، نجات جورج فلوید؛ در حوزه پویانمایی، فتح قدس توسط سپاه اسلام و در حوزه نرم افزار کاربردی، ایجاد نرم افزاری برای دعا بود.

در این زمینه سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در دومین رویداد ملی تولید محتوای بسیج کشور و همچنین مراسم تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج کشور موفق به کسب ۶ رتبه در شاخص های فضای مجازی کشور شد.

بنابر این گزارش سیستان وبلوچستان حائز رتبه اول مراکز استانی سازمان فضای مجازی بسیج در سال 98 با مدیریت محمد هادی طهرانی مقدم شد.
 


همچنین در بخش تولیدات تخصصی فضای مجازی بسیج رتبه اول کشور به استان سیستان و بلوچستان مهرداد پارسافر و در بخش پایگاه های اطلاع رسانی در سال 98 نیز پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون حائز رتبه اول کشور شد که لوح تندیس آن به نمایندگی از خبرنگاران این مجموعه به سرکار خانم نجمه خسروپرست اهدا شد.
   
در ادامه این گزارش همچنین در بخش شبکه مردمی سایبری بسیج سیستان وبلوچستان موفق به کسب رتبه چهارم و در بین مراکز آموزشی بسیج نیز رتبه پنجم کشوری را از آن خود کرد.
 
   گفتنی است در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج در سال 97 نیز که با حضور بیش از هزار نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی در محل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، سیستان وبلوچستان با کسب 3رتبه برتر کشوری درخشش خیرکننده ای از خود در سراسر کشور نشان داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فضای مجازی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری