Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حذف تیم فوتبال الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر تعداد زیاد افراد مبتلا به کرونا در این تیم باعث شد تا مسئولان این باشگاه به فکر شکایت به فیفا و دادگاه عالی ورزش (CAS) بیافتند. 

روزنامه «الریاضیه» در گفتگو با سه کارشناس ورزشی عربستان این سئوال را طرح کرده است که آیا الهلال از شکایت به CAS به نتیجه می رسد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- یعقوب المطیر
موقعیت قانونی باشگاه الهلال قوی است چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی کنار گذاشتن الهلال را به باشگاه اعلام نکرد بلکه یک بیانیه رسمی صادر کرد. اگر الهلال به CAS شکایت کند، ممکن است موقعیت کنفدراسیون آسیا ضعیف شود.

۲ - عبدالله آل شایع
طبق قوانین و مقررات خاص مسابقات، تصمیم کنفدراسیون آسیا برای اخراج الهلال نهایی و غیر قابل دادخواهی است. من این قضیه را خارج از اختیارات دادگاه CAS می دانم.

۳ - علی عباس
زمان به الهلال کمک نمی کند کار خاصی انجام بدهد بخصوص که کنفدراسیون آسیا تا الان به صورت رسمی چیزی به باشگاه ابلاغ نکرده است. رسیدگی پرونده در دادگاه CAS دو ماه زمان نیاز دارد که تا آن موقع لیگ قهرمانان تمام شده است. تمام چیزی که الهلال به دست می آورد، تصمیم اخلاقی است.

کد خبر 5032770 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: الهلال عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دادگاه عالی ورزش لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال مجید نامجومطلق یحیی گل محمدی تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

فقط برای سرگرمی

کجاشو دیدی؟ اینجا تازه 2 هیچه سطح دشواری بازی های فیفا آپدیت شد مدافعان منچستریونایتد مقابل اولیسه در همین حین، در لیگ زامبیا این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد فلش بک به زمانی که بایرن صاحب یک ضربه آزاد شد و کروس، ریبری و روبن سنگ کاغذ قیچی زدند تا مشخص شود کدامیک ضربه را بزنند کاسمیرو و جانی اوانز مقابل کریستال پالاس کاسمیرو هر زمان یونایتد به او نیاز دارد طرح هواداران الاهلی برای دیدار با الهلال و الهلال 2-1 پیروز شد الهلال در X:
درس شماره یک: مراقب باش چه چیزی را آرزو می کنی
درس شماره دو: درس شماره یک را فراموش نکن تن هاخ مربی خوبیه. فقط باید روی تاکتیک هاش، روش های تمرینیش، رفتار کاری، ساختار دفاعی، پرس و استعدادش کار کنه هواسکورد:
کاسمیرو امشب 8 بار مقابل پالاس دریبل خورد. یک رکورد در لیگ برتر امسال برای یک بازی

خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس:

 

ویدئویی که هواداران اینتر از 6 پیروزی متوالی خود مقابل میلان منتشر کرده اند:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا