Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:05:16 GMT

طرح نذر کتاب در بیستون اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۱۱۹

طرح نذر کتاب در بیستون اجرا می‌شود

«افشین رحیمی» بخشدار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش بیستون روز شنبه به ایرنا گفت: در راستای ترویج فرهنگ اهدای کتاب و غنی‌سازی کتابخانه‌های عمومی، مردم می‌توانند در ایام اربعین در کنار سایر نذورات، نذر کتاب داشته باشند تا در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ کتابخوانی نقشی موثر ایفا کنند.

وی اظهار داشت: سنت نذر ریشه در اعتقادات و فرهنگ مردم این مرز و بوم دارد و از دیرباز جایگاه ویژه‌ای در بین مردم کشور داشته است لذا باتوجه به در پیش بودن ایام اربعین و ۲۸ صفر و عشق و علاقه مردم به پیامبر اسلام(ص) و امام حسین (ع)، نذر کتاب به عنوان یک حرکت فرهنگی مناسب پیشنهاد می شود و مردم می توانند به نیت نذر، کتاب های خود را اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: بر اساس طرح نذر کتاب همه مردم و ادارات بدون هیچ محدودیتی می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل خود کتب بلااستفاده و خوانده شده و یا خریداری شده خود را به کتابخانه های عمومی اهدا کنند و امکان استفاده اقشار مختلف از کتاب را فراهم سازند و به ترویج فرهنگ مطالعه کمک کنند.

بخش بیستون با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
۹۴ کتابخانه با حدود یک میلیون جلد کتاب هم اکنون در استان کرمانشاه فعال است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است. 

برچسب‌ها نذری کتاب کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نذری کتاب کرمانشاه نذری کتاب کرمانشاه اخبار کنکور نذر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمانشاه؛ سرزمینی با قدمت ۷هزار ساله (فیلم) نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم) طاق بستان کرمانشاه، اثری به قدمت تاریخ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)
  • فیلم | باران شدید در کرمانشاه؛ آبشار‌های بیستون زنده شدند
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه