Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ریوالدو نیز به جمع معترضان علیه مدیریت بارسلونا اضافه شد و به انتقاد از فروش این مهاجم پرداخت.

ریوالدو در مصاحبه با مارکا گفت:‌ بارسا باید شماره «9» خریداری کند. بدون حضور یک مهاجم با خصوصیات شماره «9» کار این تیم سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: بارها به تمجید از عملکرد سوارس پرداخته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عملکردی عالی داشت و بارسلونا نباید او را می‌فروخت. برایم درک خداحافظی و ترک این بازیکن بسیار سخت است. هیچ دلیلی برای فروش او پیدا نکردم جز اینکه سن سوارس بالا رفته بود. ولی باز هم چنین موضوعی مرا قانع نخواهد کرد زیرا هنوز آماده است و باید در بارسا می‌ماند.

ریوالدو اظهار داشت: تحت هر شرایط بارسلونا نیازمند شماره «9» است. اصلاً ساده نیست بدون حضور سوارس و گل‌هایی که او به ثمر می‌رساند، موفق شوید. این اکنون چالش بزرگ کومان خواهد بود که از دلایل اخراج لوئیس سوارس بود.

اسطوره برزیل گفت: مسی آخرین ابر ستاره بارسلونا نخواهد بود و باشگاه باید بتواند فوق‌ستاره‌های دیگر بسازد. به مانند آنسو فاتی که باید در این باشگاه سالیان سال بازی کند.

 فرداشب اولین بازی بارسلونا در فصل جدید آغاز می‌شود و اولین محک بزرگ کومان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوارس مسی ریوالدو بارسلونا بارتومئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!