Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@17:05:18 GMT

تصاویری از اردوی پاختاکور حریف استقلال/عکس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۷۷۴

تصاویری از اردوی پاختاکور حریف استقلال/عکس


تیم فوتبال استقلال امشب از ساعت 21:15 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

در همین حال سایت باشگاه پاختاکور خبر داد: «تیم با حضور تمام بازیکنان تمرینات تاکتیکی و پایانی خود را پیش از دیدار با استقلال ایران انجام داد. پاختاکور برای حضور در این بازی مصدوم و محرومی ندارد و همه بازیکنان آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

252 252

کد خبر 1436485

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!

مدافع میانی تیم سپاهان در تعطیلات زمستانی در لیست خرید باشگاه استقلال قرار داشت، اما باشگاه سپاهان در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرد: هیچ کدام از بازیکنانش را برای حضور در استقلال آزاد نخواهد کرد. استقلال علاوه بر محمد دانشگر بازیکنانی، چون امید نورافکن، فرشاد احمد زاده، امید نورافکن و ... را هم می‌خواست.

محمد حسین مرادمند در بازی با شمس آذر بعد از اینکه روی کرنر ابوالفضل جلالی و با ضربه سر دروازه تیم میهمان را باز کرد، مدل محمد دانشگر شادی کرد. به نظر می‌رسد همبازی قدیمی دلش برای محمد دانشگر تنگ شده است. اما شاید قضیه جدی‌تر از این تصور باشد. استقلال محمد دانشگر را می‌خواهد و محمد دانشگر هم مایل است بار دیگر به اردوی آبی‌ها بر گردد. به خصوص که در سپاهان نتوانست جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند و فشار‌های زیادی را طی دو فصل اخیر تحمل کرد.

محمد دانشگر که به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی اردوی آبی‌ها را ترک کرده بود، حالا برای بازگشت به استقلال یک بهانه قوی هم دارد. اینکه استقلال زیر پوشش اسپانسر رفته و در فصل آینده بر خلاف همه دوران حیات نظام مالی منظبی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی 

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!