Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

روز گذشته لئو مسی سرانجام به رفتن لوئیس سوارس از بارسلونا واکنش نشان داد.

این بازیکن رفتار بارسلونا را خارج از احترام دانست و از رفتن سوارس اظهار ناراحتی کرد. دنی آلوس و نیمار نیز نسبت به رفتار مدیریت با ستاره اروگوئه‌ای واکنش نشان دادند. به همین علت رسانه مهم اسپانیا به واکنش مسی در خصوص بارسلونا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر روزنامه‌های اسپانیا در (روز شنبه 5 مهر - 26 سپتامبر) در خصوص مسائلی چون رفتار زیدان با ازارد در رئال و مذاکره بارسا برای خرید ممفیس صحبت کردند.

مارکا چاپ مادرید به صحبت‌های مسی در فضای مجازی در خصوص سوارس واکنش نشان داد. مارکا از پست لئو در اینستاگرام در صفحه اصلی روزنامه خود استفاده کرد و تیتر زد: «مسی همچنان از بارسا ناراحت است».

آ.اس چاپ مادرید نوشت که زیدان به آرامی با ازارد رفتار می‌کند. این روزنامه به اینکه ازارد دوباره در لیست رئال مادرید حضور ندارد، واکنش نشان داد و مدعی شد که زیدان می‌خواهد تا ستاره بلژیکی به آمادگی 100 درصد برسد.

موندو دپورتیوو نیز از پیشرفت مذاکره بارسا با لیون در خصوص ممفیس دپای نوشت. این بازیکن که از ابتدا به یکی از گزینه‌های اصلی کومان لقب گرفته بود به باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوارس بارسلونا مسی اسپانیا بارسلونا رئال مادرید مسی واکنش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس