Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:56:00 GMT

تدوین «بچه زرنگ» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۲۲۲

تدوین «بچه زرنگ» به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، در امتداد آخرین فرآیندهای مربوط به تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، کار تدوین این فیلم نیز به تازگی به پایان رسیده است.

حسن ایوبی که پیش از این در فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» با گروه هنر پویا همکاری داشته است، تدوین انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» را نیز در موعد مقرر به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوبی در این باره اعلام کرد: سعی کردیم تمام تجربیاتی که در ۲ فیلم سینمایی قبلی به دست آمده بود، در این فیلم به کار بسته شود و می‌توانم بگویم چه به لحاظ تکنیکی و چه به لحاظ قصه‌پردازی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در انیمیشن ایران خواهیم بود.

این تدوینگر سینمای ایران ادامه داد: کار تدوین انیمیشن، کار دقیق، پیچیده و زمان‌بری است و «بچه زرنگ» هم پروژه سنگین و بزرگی بود که فرآیند تدوین آن از تدوین اولیه روی استوری‌ریل فیلم آغاز شد و با تدوین نهایی و فاین کات روی رندرهای اولیه فیلم، به اتمام رسید.

وی ادامه داد: تدوین این فیلم از حیث تعداد پلان‌ها و برخی جزییات دیگر، تجربه منحصر به فردی برایم بود.

ایوبی در انتها بیان کرد: گروه هنر پویا سعی کرده به عنوان یک تیم متخصص از تجربیات آثار پیشین خود به بهترین شکل بهره ببرد و مطمئن هستم «بچه زرنگ» می‌تواند نظر کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و اهالی سینما را به درستی به خود جلب کند.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است ...»

«بچه ‌زرنگ» به عنوان اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان در دست ساخت است.

هنر پویا تا امروز تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌ روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران، در کارنامه خود داشته است.

کد خبر 5032873 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی محمدیان حامد جعفری حسن ایوبی گروه هنر پویا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا جشنواره فیلم مقاومت فیلم کوتاه فیلم مستند شبکه یک سیما سینمای مستند بچه زرنگ هنر پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق

تین نیوز

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق خبر داد و این نقشه را به عنوان یکی از بحث های تسهیل تجارت معرفی کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، عبدالامیر ربیهاوی مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: عراق شریک دوم تجاری ایران و جزو کشورهای اولویت دار ما در تجارت است؛ در سال های اخیر ما در تجارت با این کشور بر صادرات کالا با ارزش افزوده بالاتر مانند صادرات خدمات فنی و مهندسی تمرکز کرده ا یم.

ربیهاوی افزود: ششمین کمیسیون مشترک ایران و عراق در حال برگزاری است. این کمیسیون مشترک با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی ایران و وزیر تجارت عراق ۱۶ اردیبهشت کار خود را آغاز کرد؛ در صورت جلسه این کمیسیون بندهای دستگاه های که در این کمیسیون نقش دارند آورده شده است.

وی نقش وزارت صمت در کمیسیون مشترک ایران و عراق را کاربردی دانست و افزود: مهم ترین کمیته این کمیسیون کمیته تجاری و اقتصادی است که مسئولیت آن با سازمان توسعه تجارت ایران، به خصوص دفتر غرب آسیا این سازمان است. در این کمیته از سازمان های تحت پوشش مانند سازمان زمین شناسی، شرکت شهرک های صنعتی و .... بندهای را به عنوان بندهای پیشنهادی قید شده است.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به مهم ترین بندهای کمیسیون مشترک ایران و عراق بیان کرد: برگزاری سومین کمیته بازرگانی ۱۴۰۳ و پیشنهاد برگزاری کمیته مشترک صنعتی در سال جاری از مهم ترین بندهای پیشنهادی کمیسیون مشترک است؛ گفتنی است این دو بند مورد توافق طرف عراقی نیز قرار گرفته است. درکنار این بندها، موضوعاتی مربوط به کمیته تجاری مانند بحث توافقات اتاق های بازرگانی، پیگیری اختلافات بین تجار، توسعه صادرات و تسهیل در امور تجاری اتاق های بازرگانی در دستور بررسی قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: شرکت های خدمات فنی و مهندسی ایرانی که در عراق فعال اند با یکسری مشکلات مواجه هستند تلاش ما رفع و رجوع این مشکلات و تسهیل ورود شرکت های ایرانی در بازار عراق و اخذ ضمانت نامه های بانکی و افتتاح حساب و.... است.

ربیهاوی تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق را به عنوان دیگر توافق های کمیسیون مشترک دو کشور دانست و افزود: نقشه راه همکاری های اقتصادی و تجاری ج. ا ایران و جمهوری عراق به عنوان یکی از بحث های تسهیل تجارت هدف گذاری شده است. هدف بررسی روابط اقتصادی ما با عراق در این کمیسیون است.

به گفته ربیهاوی؛ مقرر شده است عباس علی آبادی وزیر صمت به همراه معاونان خود رضا محتشمی پور( معاون امور معادن)، محمد مهدی برادران (معاون صنایع عمومی)، محمد فولادگر( معاون هماهنگی و محیط کسب و کار ) و مهدی ضیغمی (رئیس سازمان توسعه تجارت ایران) جلسه ای را با وزیر تجارت عراق برگزار کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود