Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلزله‌ای به بزرگی ۵ و ۲ دهم ریشتر، در عمق ۱۶ کیلومتری زمین و در ۲۱ کیلومتری شهر مراوه تپه در استان گلستان به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلزله‌ای به بزرگی ۵ و ۲ دهم ریشتر، در عمق ۱۶ کیلومتری زمین و در ۲۱ کیلومتری شهر مراوه تپه در استان گلستان به وقوع پیوست.

کانون این زلزله در نزدیکی مرز ایران با ترکمنستان گزارش شده است و هنوز از خسارت‌های احتمالی آن، گزارشی ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سیدرضا قادری، مدیرکل مدیریت بحران گلستان، تیم‌های ارزیابی خسارت در منطقه حضور دارند و با کمک دهیاران و بخشداران منطقه، مشغول تهیه گزارش از میزان خسارت این زلزله هستند.

قادری بیان کرد: قطعی برق از منطقه زلزله زده گزارش شده که به دلیل اتصالی سیم‌های برق بوده و کارشناسان اداره برق استان مشغول رفع این مشکل هستند.

وی همچنین درخصوص پیش بینی از خسارات احتمالی گفت: در زلزله رامیان که کمتر از ۲۰ روز قبل رخ داد، خانه‌های خشتی و گلی زیادی بودند که در اثر زلزله در آن‌ها ترک‌هایی ایجاد شد و مجبور به تخریب و بازسازی آن‌ها شدیم و احتمالا در مراوه تپه هم چنین خساراتی داشته باشیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله گلستان مراوه تپه مدیریت بحران گلستان مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه صبح امروز یکشنبه نقده را لرزاند.

این زمین در عمق ۹ کیلومتری شهرستان نقده در آذربایجان غربی به وقوع پیوست.

کد خبر 6090728

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند