Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس،  هیات نظارت بر فیس بوک که به عنوان یک مرجع درباره محتوای انتشار در این پلتفرم تصمیم می گیرد، از ماه آینده میلادی(اکتبر) فعالیت خود را آغاز می کند.

مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی این شرکت اعلام کرد: دو سال قبل در پی انتقادات شدید درباره روند کند حذف اخبار جعلی، نفرت پراکنی و کمپین های مخرب در این پلتفرم، هیاتی نیمه مستقل ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه این هیات تصمیم گیری درباره چالش های محتوایی (مثلا چه زمان پست های فیس بوک و اینستاگرام نفرت پراکنی به حساب می آیند) است.

او در بیانیه ای اعلام کرد: ما هم اکنون مشغول آزمایش سیستم های فنی جدیدی هستیم که به هیات نظارت اجازه بررسی پرونده های مربوط به محتواهای مختلف را می دهد. همچنین کاربران نیز از طریق این سیستم می توانند نسبت به رای هیات نظارت فیس بوک درباره محتوا اعتراض کنند.

اگر آزمایش این سیستم طبق برنامه ریزی ها تکمیل شود، هیات نظارتی فیس بوک در اواسط یا اواخر اکتبر می تواند بررسی پرونده ها را آغاز کند.

 البته قبلا پیش بینی می شد این هیات از اوایل ۲۰۲۰ میلادی فعالیت خود را آغاز کند اما این روند به تعویق افتاد.

هیات نظارت فیس بوک یک گروه چندملیتی است که حقوق دانان و کارشناسان حقوق بشر و روزنامه نگاران اعضای ۲۰نفره آن را تشکیل می دهند.

کد خبر 5032364 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک تولید محتوا اخبار جعلی ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک شبکه ملی اطلاعات ایالات متحده امریکا فناوری فضایی فیس بوک گوشی هوشمند موبایل اکتشافات فضایی شرکت دانش بنیان ربات ماهواره هیات نظارت فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس