Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان گفت: بزرگ‌ترین ایستگاه ذرت خشک‌کنی با توان خرید ۱۵ هزار تن ذرت دانه‌ای در جنوب شرق کشور در ارزوئیه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا محمدحسینی صبح امروز در بازدید استاندار کرمان از مجتمع تعاون روستایی در شهرستان ارزوئیه اظهار داشت: اتحادیه تعاون روستایی استان دارای بزرگ‌ترین مرکز توزیع نهاده‌های کشاورزی بذر، کود، سم و ماشین‌آلات با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی در شهرستان ارزوئیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان بیان اینکه این مرکز دو خط بوجاری گندم مجهز به دستگاه‌های گراویتی دارد گفت: مجتمع تعاون روستایی شهرستان ارزوئیه دارای مجتمع انباری با ظرفیت 15 هزار تن است که جزو پنج مجتمع انباری کشور است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان با بیان اینکه بزرگ‌ترین ایستگاه ذرت خشک کنی با توان خرید 15 هزار تن ذرت دانه‌ای در جنوب شرق کشور در شهرستان ارزوئیه قرار دارد افزود: این مجتمع بزرگ‌ترین تولیدکننده بذر گندم استان کرمان در تمام طبقات بذری با ظرفیت 7 هزار تن در سال است.

وی با بیان اینکه اتحادیه تعاون روستایی وظیفه تامین انواع نهاده‌های کشاورزی برای اعضا را به عهده دارد گفت: اتحادیه تعاون روستایی بزرگ‌ترین توزیع کننده بذر داخلی و خارجی ذرت، گندم و کلزا در استان کرمان است.

محمدحسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر خط بوجاری گندم بذری در شهرستان ارزوییه فعال است افزود: سالیانه حداقل 10 هزار تن انواع کودهای شیمیایی ماکرو، میکرو و سموم کشاورزی توسط اتحادیه تعاون روستایی بین کشاورزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ استانی و کشوری برای ارایه توانمندی‌های شبکه تعاون روستایی استان را در برنامه داریم خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی مختلفی برای کشاورزان در طول سال برگزار می‌شود.

5000 تن محصولات کشاورزی در استان کرمان از مبادی اصلی به دست مصرف کننده رسیدبیش از 6.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان کرمان تولید می‌شودامام جمعه کرمان: ارتقای کمیت، کیفیت و تنوع محصولات کشاورزی استان کرمان مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه مجتمع تعاون روستایی استان در شرق استان کرمان نیز فعال بوده و برای اجرای طرح زنجیره ارزش خرما اقداماتی را انجام داده است گفت: چشم‌انداز توسعه فعالیت‌های اتحادیه در راستای توسعه فعالیت‌ها ایجاد سردخانه دو هزار تنی و ایجاد سالن‌های سورت و بسته بندی است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان کشاورزی استان کرمان کشاورزی اتحادیه تعاون روستایی تعاون روستایی استان شهرستان ارزوئیه استان کرمان بزرگ ترین هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای رحیم آباد با دو ایستگاه پمپاژ در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد و باشیوه آبگیری اصلاح گالری و چاهک حریمی، ۵۰ هکتار از اراضی مستثنیات این روستا را تحت پوشش قرار داده است
برزگر افزود: میزان مجوز آب این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۳ هزار ۱۵۰ متر لوله گذاری فولادی و با دو ایستگاه پمپاژ با اختلاف ارتفاع ۱۸۰ و ۳۰۰ متر از سطح رودخانه رحیم آباد به اجرا درآمده است
وی ادامه داد: این طرح با ه ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر را مهیا کرد.

دیگر خبرها

  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور