Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان قزوین با توجه به پیشینه تاریخی و هنری خود، دارای ظرفیت‌های بالقوه و استعدادهای درخشانی در رشته‌های مختلف هنری است و تاسیس هنرستان هنرهای زیبا در این استان یک ضرورت بود.

وی اظهار داشت: اغلب هنرمندان استان به‌صورت تجربی و نه آکادمیک در رشته‌های مختلف هنری مشغول به فعالیت هستند و راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا گام بسیار مهمی در راستای تقویت علم و دانش هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با بیان اینکه متولی اصلی رشته‌های هنری در حوزه‌های نقاشی، گرافیک، موسیقی، سینما و تئاتر، وزارت فرهنگ و ارشاد است، اضافه کرد: به همین منظور طی رایزنی‌های لازم با استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان، خلاء وجود یک هنرستان در استان احساس و تصمیم بر تاسیس آن در سال جاری گرفته شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت اولین هنرستان هنرهای زیبا دخترانه در استان قزوین، افزود: اولویت اصلی ما تاسیس یک مرکز پایه آکادمیک در استان بود تا استعدادهای هنری در جهت مطلوب تقویت شوند.

این مسوول فرهنگی تصریح کرد: هم اکنون هنرستان هنرهای زیبا مورد استقبال گسترده خانواده و جوانان قرار گرفته است و پیگیر راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا برای پسران در سال‌های آتی نیز هستیم.

وی اضافه کرد: هنرستان هنرهای زیبا به صورت دولتی اداره می‌شود و هنرآموزان بدون پرداخت هزینه می‌توانند از خدمات آموزشی آن بهره‌مند شوند.

این مسوول گفت: همچنین دروس تخصصی این هنرستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد و دروس عمومی توسط آموزش و پرورش آموزش ارایه می‌شود و دیپلم این مدرسه نیز زیر نظر آموزش و پرورش صادر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان قزوین تاکید کرد: هنرستان هنرهای زیبا به منظور تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور در مقطع متوسطه تاسیس شده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دانش آموزان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دانش آموزان اخبار کنکور هنرستان هنرهای زیبا فرهنگ و ارشاد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر