Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:19:57 GMT

ناگفته های همرزم شهدا ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۸۴۵

ناگفته های همرزم شهدا ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم

دریافت 19 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: حاج یعقوب حاجی پور رزمنده هشت سال دفاع مقدس است که همانند سایر رزمندگان، حضور در واحد تخریب را راهی کوتاه به شهادت می‌دانست اما مصلحت خداوند بر این نبود.

حاج یعقوب از شب قبل از عملیات بیت المقدس ۲ و ۳ می‌گوید که در منطقه مائود مستقر شده و در کنار سایر رزمندگان در سنگر نشسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحی شهید عبدالواحد محمدی در آن روزها به دل همه می‌نشست و بیرون از سنگر، مفاتحی در دست گرفته و مشغول خواندن آن بود که بنا به درخواست سایر رزمندگان از او خواستم تا به سنگر آمده و مداحی کند؛ همین لحظه گفت دل خودم هم تنگ شده بود و می‌آیم.

رزمندگان درون سنگر، نور فانوس را کمی گرفته بودند و سنگر تاریک بود؛ عبدالواحد به نیت مداحی بر زمین نشست اما شهید رضا رئوف کاظمی پتو را سر عبدالواحد انداخت و جشن پتو به راه انداختند.

در این لحظه عبدالواحد گریه کرد و رضا رئوف کاظمی نیز او را بغل کرده و شروع به گریه کردن کرد و درون سنگر پر از صدای گریه رزمندگان شد.

کد خبر 5029611

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی تبریز جنگ ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است