Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@08:35:30 GMT

۲۸۰ دانشجو به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۲۰۹

۲۸۰ دانشجو به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رحمان خدابنده‌لو درباره آمار ابتلای دانشجویان علوم پزشکی به کرونا ویروس گفت و این دانشجویان تا زمانی که تست کرونای آنها منفی شود در قرنطینه نگهداری می‌شوند.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، در ترم تحصیلی جاری هر دانشجوی علوم پزشکی که بخواهد وارد دانشگاه شود، مورد غربالگری کرونا قرار می گیرد و اجرای این طرح در دانشگاه های علوم پزشکی اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه ثبت نام و آموزش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های علوم پزشکی از آبان ماه صورت می گیرد، گفت: این دانشجویان نیز حتما مورد غربالگری کرونا و سلامت قرار می گیرند.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: غربالگری کرونا با تست کرونا متفاوت است و نباید این دو را با یکدیگر اشتباه گرفت. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از همه دانشجویان علوم پزشکی تست کرونا گرفته نمی شود و فقط از دانشجویانی که علایم کرونا داشته باشند، تست گرفته می شود.

خدابنده‌لو اظهار کرد: سنجش سلامت روان دانشجویان علوم پزشکی نیز از همان هفته مهر آغاز می‌شود و تمامی دانشگاه های علوم پزشکی این طرح را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1073692 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو